Hysterische huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door keizerin, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wessel is nu bijna 9 maanden en sind een paar dagen gaat hij echt hysterische huilen als ik hem s'middags in bed leg.
    Ik zie dat hij echt moe is maar hij wil gewoon niet dus na een half uur huilen en steeds naar hem toe gaan om te troosten haal ik hem er maar uit.
    Gister deed hij het ook begin van de avond zomaar toen ik hem eten aan het geven was en net ook weer :(
    Ik weet gewoon echt niet wat hij heeft normaal huilt hij helemaal niet veel en zeker niet zo erg.

2. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    sprongetje?

3. Bumbaloe

Bumbaloe Actief lid

1 jun 2007
    372
    0
    0
    scheidingangst?
    Hij beseft dat hij weg gaat maar hij weet nog niet dat je terugkomt.
    Je kunt hem hierbij helpen door veel kiekeboe spelletjes met hem te doen. Zo leert hij dat als hij je niet ziet je wel weer terug komt. En kinderen vinden het ook nog eens een heel leuk spelletje :)

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Bumbaloe dat heeft hij idd al een tijdje en misschien word het nu opeens weer erger,dat zou kunnen.
    Vind het zo zielig als hij zo hard huilt :(

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman heeft dat ook n tijd gehad, het is heel vervelend maar het wordt vanzelf minder, gelukkig!

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Rhune doet het ook! Sommige dagen krijg ik hem van de hele dag bijna niet in zijn bed terwijl hij dan echt heel moe is! De ene dag is het beter en de andere dag is het weer van dat. Ik dacht zelf dat hier de tandjes en een sprongetje de boosdoener waren.
    Grtz x

Deel Deze Pagina