Zwanger en al een week roze afschijding help!

Discussion in 'Zwangerschap' started by beertje87, Oct 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    hallo allemaal
    sinds vorige week zondag heb ik roze afschijding ben toen ook naar het zkh gegaan voor een spoed echo dit omdat ik al 4 mk heb gehad :cry: Ze zag wel een zwarte vlek in me baarmoeder maar veder nog niks , me hcg waarde klopte wel precies bij een korte zwangerschap.
    de volgende dag weer naar het zkh om te kijken of het geen bbz was, maar de gyn ging eerst even bij die zwarte vlek kijken en jawel het `kindje` zat er al in dus alles was goed zei ze.
    alleen nou heb ik nog steeds roze afschijding al een week ook wel iets buikpijn maar niet zo heel erg.
    ben toch nog wel heel bang dat het mis gaat.

heeft iemand hier ervaring mee met dat roze afschijding in het begin van de zwangerschap, en hebben jullie veder een goede zwangerschap of een gezond kindje gekregen terwijl jullie dit hadden?
    hoop dat iemand me antwoord kan geven zit best wel in de stress. :(

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo,

maak je niet zo heel erg druk, ik had het bij mijn tweede zwangerschap ook, bij het afvegen had ik roze afscheiding en dat wel een paar weken lang, ik denk dat het normaal is. Ik weet wel hoe je je voelt. Het enige wat je kan doen is afwachten, is moeilijk ik weet het.

overigens heb ik een mooi gezonde dochter gekregen ;)

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi ik heb hier geen ervaring mee maar wil ff zeggen dat ik hoop dat er niks aan de hand is en dat je gewoon zwanger mag blijven!
    succes in deze onzekere periode

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik heb bij de zwangerschap van mijn dochtertje tot de 9e week bruin bloed verloren
    en heb een gezond kindje
    dus het hoeft niks te zeggen zolang je geen helder bloed verliest

Share This Page