Hoi meiden, Al sinds het begin van de zwangerschap merk ik verandering in mijn benen. Met 9 weken moest ik n flinke toren beklimmen maar al na n paar trappen had ik wiebelbenen. Die heb ik nu voor mijn gevoel steeds. Vlak erna na een dagje met veel lopen: pijnlijke knie. Sinds mijn 11e week, afentoe het gevoel dat er in mijn linkerbeen n zenuw licht bekneld zit. sinds vandaag, bij ruim 13 weken zwangerschap, spierpijn in mijn bovenbeen. Al deze kwaaltjes heb ik vooral in mijn linkerbeen. Pijn doet het niet, maar ik vraag me af: komt dit door de zwangerschap of door toeval? Wie herkent dit? Hoe kom ik eraan en... Hoe kom ik er vanaf?
Hier ook altijd beenklachten in de zwangerschap, heel lang last gehad van mijn knie. Verder ook ischias gehad en eerste zwangerschap al snel bi. Misschien is het van ischias, een beknelde zenuw, misschien kan een goede fysio je verder helpen.. Doe verder rustig aan als je veel last hebt, anders wordt het alleen maar erger.
Heb ook wel eens last van mijn been, inderdaad vaak de linker. In je linkerbeen lopen de grootste aders en zenuwen. Rustig aan doen en vooral niet te lang zitten of staan.
Dankjulliewel! Afgelopen week heb ik toevallig helemaal geen last gehad. Ik hoop dat dat zo blijft...