Hoi! ik heb een vermoeden dat ik al langer zwanger ben dan 6 weken. Ik heb echt al een buik,terwijl ik normaal zo plat als een dubbeltje was en ik eet echt niet bijzonder veel of vet... het is ook geen kwabbelbuikje. Ik heb ook last van bandenpijn enzo.. heeft iemand hier ervaring mee? ik heb wel eens gehoord dat je als je je zwanger raakt met de pil, toch ongi kan blijven worden ondanks je zwangerschap. ik hoop in ieder geval dat ik idd langer zwanger ben, dan voel ik me misschien niet meer zo onzeker!Ben zooooooo bang voor mk x Diana
de grote van de buikgroei zegt op zicht niet zo heel veel over de duur van de zwangerschap. Dat is bij iedereen anders dus je kan daar niet van uit gaan. Een echo kan het pas echt bepalen....
Is heel moeilijk te zeggen zonder echo... Ik had zelf wel hetzelfde als jij..had ook gelijk al een buikje en dacht bandenpijn te hebben (dat heb ik nu pas, en is echt anders) maar bij waren het toch echt mn darmen blijkbaar want was niet langer zwanger. Al zou dat natuurlijk wel heel mooi zijn! Afwachten tot de eerste echo is denk ik het enigste wat je nu kunt doen. Fijne zwangerschap gewenst! Liefs
Ik zou even de echo afwachten ja, dan kunnen ze het bijna precies zeggen. Ga maar gewoon uit van 6 weken, dan kan het straks alleen maar meevallen en komt het misschien wel veel sneller Succes!
ik ehb ook meteen een buikje en het lijkt iedere dag meer en meer te groeien nou moet ik ook zeggen ik rust smiddags ook hoor en hoe meer je slaapt hoe beter en sneller ales groeit zeggen ze weet niet of het waar is hihi ik zie nu ook mensen kijken van is ze nou zwanger of niet hahaha heerlijk om die twijfel te zien
Dank jullie wel voor de reacties!Ik wacht idd maar gewoon af, 15 maart eerste echo, spannend! x Diana
Alles was oke met kleine!hartje klopt en 1,5 cm groot, netjes op schema! Dikke buik is idd bij de ene sneller als bij de ander. grzz Diana
Gefeliciteerd! Er zal een hoop stres van je schouders zijn gevallen. Probeer lekker te genieten van je groeiende buikje. Over 7 maanden mag je je kleine wondertje vast houden.(voor je het weet ben je 7 maand verder) Liefs Vlindertje