Bij mijn eerste was t echt niet normaal meer. Zo druk! En zo aanwezig! Echt lachen! Maar toen ze eenmaal geboren was hoorde je haar niet. Ze sliep de hele dag als een roosje en nog (inmiddels 3 jaar) is ze heel zoet. Bij mun schoonzusje zelfde verhaal. Mega druk mannetje maar nu (inmiddels 8 mnd) zo zoetjes... Zegt geloof ik weinig!
Ons kindje is ook behoorlijk druk. Voel hem/haar bijna de hele dag bewegen en schoppen. Het heeft nu uitgevonden dat het ook heel leuk is om tegen mijn ribben te duwen ( heel fijn gevoel ). Iedereen zegt al dat het straks een drukte makertje wordt. Toch fijn om te lezen dat het juist een heel rustig kindje kan worden.
Van mijn eerste was de zwangerschap heel rustig en ook niet zoveel kwaaltjes gehad. Maar is wel een drukte makertje. Nu bij de tweede die is veel drukker en kan flink harde porren geven die dus ook echt zeer doen. En echt haast allerlij kwalen komen mij nu ook opzoeken.
onze eerste was bheoorlijk druk in de buik en nu ook erg bewegelijk mannejte lekker actief maar niet vervelend mijn mannetje die nu nog in de buik zit is ook een drukke beeb dus wie weet hetzelfde tiepje hihi
Britt was rustig in mn buik, en nu is ze onwijs druk. En nu ben ik weer zwanger en dat is een echte druktemaker in mn buik, dus ik ben benieuwd
Mijn eerste was redelijk kalm in mijn buik en het eerste levensjaar ook een kalme baby, pas daarna is hij beginnen veranderen en nu (nog steeds) een echte deugeniet hoor! Deze keer een echte woelwater dus ben eens benieuwd!
Mijn broer was heel erg druk in mijn moeder haar buik. Hij had haar inwendige blauwe plekken getrapt, en in het echt was het het rustigste kindje wat ze heeft gehad. Zelfs toen hij geen voeding binnenkreeg was hij stil, dit kwam niet door mijn moeder maar doordat haar borstvoeding niet genoeg voedingsstoffen gaven maar dat wist ze niet. En toen hij kroop kwam hij met zijn hand op zo'n ouderwetse kachel op de grond, die aan stond. Daar was hij overheen gegaan dus met zijn hand, mijn moeder had het alleen maar gemerkt aan de blaren op zijn hand.