pijn aan borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilya, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik ben nu acht weken en vier dagen zwanger en ik heb al langer pijn aan mijn tepels. Maar gisteren had ik zo ongelooflijk veel pijn aan mijn linkerborst... Het is nu weer over, maar het was echt een soort steken. En terwijl ik schrijf 'nu weer over' komt het weer op, rechts van deze keer. Komt dit herkenbaar over? Ik moet wel zeggen dat bij mij wekelijks dingen verergeren, lijkt het, en altijd op donderdag. Sinds vorige week donderdag ben ik misselijker en 'flauwer', sinds gisteren geef ik ook meer over (ipv enkel kokhalzen) en heb ik dus borstpijn :(
     
  2. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ik had vorige week steeds het gevoel dat mijn tepels er af zouden scheuren... pfff die pijn bij de randjes vreselijk! en Als ik een bh draag zonder "kussens" en ik raak iets aan met mijn tepels per ongeluk, lijkt het wel of ik een electrische schok krijg. Ik denk alleen maar, het zal er wel bij horen. Ze gaan er ook zo anders uitzien vind je ook niet? Je kunt ze ook niet meer verbergen als je dus een niet puch up bh aanhebt steken ze overal dwars door heen :(
     

Deel Deze Pagina