Heel veel mensen hebben problemen met het slikken van pillen, maar ook veel mensen doen de pil in de mond pakken een glas water en gooien als een malle hun hoofd naar achter. Probeer het eens anders, met je kin richting je borst te slikken, dat gaat veel beter. en paracetemols slik in van panadol in ovavle vorm en een suikerlaagje wat makkelijk glijd.
Slikken. Ik klem ze eerst voorzichtig tussen mijn tanden, en met het water mee mijn mond in in door slikken. Vind het zo goor als ik een paracetamol op mijn tong heb. Vroeger lepel vla, paracetamol er in en doorslikken. Heb ook van die oplos zakjes gehad, zo smerig.
Als ik alleen paracetamol mag hebben maakt ik ze fijn met een lepel en doe im dat door wat vla. Ik heb echt al van alles geprobeert, maar dit werkt nog het beste voor mij.
Vroeger als we een paracetamol kregen, dan loste mijn moeder het op in water. Zo goor vond ik dat om op te drinken. Zelf slik ik het nu zo door met water.
ik heb dat nou ook altijd! sinds ongeveer een jaar verkopen ze bij de kruidvat ook ovale paracetamol! uitvinding van de eeuw
Als het ook met paracetamol kan toch liever paracetamol. Ibuprofen is echt troep, kan je maag kapotmaken en voor je hart is het ook niet al te best. Je moet dan eigenlijk ook een maagbeschermer nemen.
Nee hoor dat is een erg hardnekkig fabeltje en je kan een paracetamol gewoon even oplossen in een lepel met water of kort kapot bijten. Het doet niet af aan de werking behalve dat je net iets minder binnen kan krijgen.
Ik vind het oplossen gruwelijk vies, dus ik slik het door. Ik ben te smaakgevoelig. Ik vind die ibuprofen die je moet oplossen in water ook verschrikkelijk - ook al heeft het een smaakje. Ik ben blij dat ik bijna nooit wat mankeer qua pijn *afkloppen* zodat ik die hevige ibu-zakjes niet hoef.
Een slokje water in mijn mond. De paracetamol erbij en met mijn voortanden in stukjes bijten. (anders gaan m'n kiezen vol zitten) Dan verder drinken, dan slik ik het zo door. Een tussenoplossing dus.
Ik los ze op. Ik doe ze in een glas en doe er water bij zodat ze net onder water staan. Zo heb ik ze in 1 slok weg en hoef ik niet een heel glas vol leeg te drinken