kun je zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ejo, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ejo

Ejo Lid

7 nov 2007
    6
    0
    0
    Hoi,

ik ben 18 jaar en ik en mijn vriend hebben het voor het eerst gedaan. we deden het rustig aan en er kwam bijna geen bloed uit. hij is hierbij ook niet klaar gekomen want zover gingen we niet.

toch heb ik een beetje last van bepaalde dingen die er tot kunnen lijden maar ik kan nergens vinden als je ook zwanger kunt worden zonder dat de jongen klaarkomt.

weet iemand het antwoord op mijn vraag?

Groetjes,

Anoniem

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    De kans is er wel maar erg klein volgens mij. Ik zou me maar niet al te druk erover maken.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ja, als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt (pil,condoom), dan kan je zwanger worden van het voorvocht van een jongen.
    Ben je niet aan de pil? En in welk deel van je cyclus zat je?

Je loopt het meeste risico als je op je vruchtbare dagen vrijt. Dit is meestal zo'n 14 dagen voor je ongesteldheid.

Welke dingetjes merk je dan?

4. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Omdat je vriend niet is klaargekomen moeten de zaadjes zonder enige kracht een heel eind afleggen naar jouw eicel dus de kans zal niet zo groot zijn. Maar inderdaad, de kans is er wel.

5. Ejo

Ejo Lid

7 nov 2007
    6
    0
    0
    we hebben het wel veilig gedaan, met condoom maar ik ben niet aan de pil. het was net een paar dagen na mijn ongesteldheid dus geen 2 week van te voren.

6. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Met condoom? Nee dan is de kans echt heel klein dat je zwanger bent als hij ook nog eens niet is klaargekomen.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ben je al ver overtijd?
    Ik was ook altijd bang dat ik zwanger was geworden en door de spanning werd ik maar niet OG ook. Als ik dan na een week overtijd bijv. een test deed en die was dan neg. dan kon ik er donderop zeggen dat ik binnen een aantal uur og was.

8. Ejo

Ejo Lid

7 nov 2007
    6
    0
    0
    ik ben nog niet overtijd deze week of begin volgende moet ik ongeveer OG worden. Maar door de spanning die ik op mijn lichaam heb kan het dus ook langer duren?

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je het met condoom hebt gedaan en een paar dagen na dat je ongesteld bent geweest kan je niet zwanger zijn.
    toch maar snel aan de pil dan?

10. Ejo

Ejo Lid

7 nov 2007
    6
    0
    0
    ik mag niet aan de pil wegens prive omstandigheden hier thuis:(.

maar deze kans is dus nihil?

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Yep! Als je een condoom gebruikt hebt en je vriend is niet klaargekomen, dan is het volgens mij onmogelijk om zwanger te zijn. Het condoom was toch niet gescheurd of zo?

Ik denk dat je je veel te druk maakt. Niet doen! Enne....je kan ook stiekem aan de pil. De huisarts heeft geheimhoudingsplicht.

12. Ejo

Ejo Lid

7 nov 2007
    6
    0
    0
    Stiekem aan de pil? valt dat niet onder verzekering ofzo? of is dat gratis?
    voor zover ik weet was hij niet gescheurd nee, ik heb in ieder geval niks gezien en hij ook niet vertelde hij me net.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat weet ik eigenlijk niet van de verzekering. Ook dat kan je waarschijnlijk navragen bij je huisarts of bij het Fiom (denk ik ook wel). Verder ben je natuurlijk 18 jaar, en zitten je ouders vast ook niet te wachten op een zwangerschap bij jou. Het veiligst is toch echt double dutch (hij condoom, jij de pil). Ik kan me voorstellen dat je nu niet echt kan genieten van sex, omdat je je zo druk maakt over de eventuele gevolgen.

14. Ejo

Ejo Lid

7 nov 2007
    6
    0
    0
    Dat kun je wel zeggen, ik ben aardig gestressed en er gaat een heleboel door mijn hoofd. Ik zou wel eventjes informeren bij de huisarts.

deze kans is dus echt bijna uitgesloten, waar ik blij om ben.

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, hier kan ik wat mee!

Groetjes

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien kan je tegen je ouders zeggen, dat je aan de pil wil, omdat je menstruatie erg onregelmatig is.

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken. De kans is volgens mij niet aanwezig.

Deel Deze Pagina