Pijn in de onderrug.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Allahinkulu, Jun 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik begin steeds meer last te krijgen van zeurderige pijn in mijn onderrug. Vooral nadat ik een tijd heb gezeten of wanneer ik savonds in bed op mijn rug lig. Omdraaien is dan echt moeilijk.

Is dit normaal? Zou het misschien door mijn loop/zit houding kunnen komen of is het een zwangerschapskwaaltje.

Ook tijdens het wandelen ofzo heb ik er last van.

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik had het er pas ook nog over en ik ben er mee naar d ehuisarts gegaan.
    het hoort er allemaal bij helaas!!
    Omdat de gewrichten soepeler worden ter voorbereiding voor de bevalling kan je er flink last van hebben!!
    Zeker omdat je nu ook een extra gewicht met je meedraagt natuurlijk!!!
    Veel bewegen is goed,lopen,zwemmen vooral want dan ben je gewichtsloos!!
    En niet teveel bukken en tillen want daar kan je het weer mee over belasten.
    En je lekker laten masseren op de zere plek bij je rug met tijgerbalsem!!

Liefs!!

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Jeetje, we waren vandaag weer naar de stad geweest, ik kan het gewoon niet meer..een stuk wandelen..ik word echt gek van de pijn in mijn onderrug..zeg maar de bovenkant van je bil en de onderrug. Het doet zo'n vreselijke pijn. Ik kan dus gewoon niet meer wandelen of winkelen ofzo. Want het is niet echt fijn op deze manier.
    Maar zo dik ben ik niet..ik ben niet echt veel aangekomen nog, en mijn buik is ook niet gigantisch. Echt vreemd, maar goed als het er bij hoort :)

4. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen