Jeukende borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pluisje, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje

Pluisje Lid

15 mrt 2006
    85
    0
    0
    Help wie weet raad?
    Ik heb nu sinds een week of twee elke dag jeuk aan de onderste helft van m'n borsten. Zijn er meer die er last van hebben en wat doen jullie eraan?
    Groetjes.

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo.. ik zelf heb daar geen last van gehad... maar wat je dus vooral niet moet doen is krabben... en hier hebben ze creme tegen de jeuk... ik weet niet of ze dat in nederland ook hebben.. je moet eens kijken bij de drogist of prenetal.... ik heb gehoord dat die creme echt werkt...

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Jeukende borsten, dat was ik al vergeten, maar heb er ook veel last van gehad. Wat kan helpen is een washandje met koud water erop doen.

4. Pluisje

Pluisje Lid

15 mrt 2006
    85
    0
    0
    Een koud washandje wordt lastig, zie me nog niet zitten op m'n werk met een washandje, hihi :D

creme's heb ik nog niet kunnen vinden, behalve dan chemische prutjes van de ha. Brrrrrrr dat vind ik niks.

Toch bedankt voor jullie reactie.

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jah ik heb het ook!!!
    VRESELIJK soms!!
    Vooral in de avond dan zitten we gezellig op de bank en begin ff charmant te krabben aan mn borsten :)
    Ik doe nu gewoon in de avond als ik niet meer weg hoef of geen bezoek meer krijg mn bh lekker uit,scheelt iig wel een hoop!!!!
    Mn borsten zijn nu ook echt flink voller geworden en de melk drupt er soms echt al uit bij mij :eek:
    Denk dat het dus te maken heeft met het werken van de melkklieren ofzo!

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha ik krijg nu alweer jeuk als ik dit zo lees! Heb er veel last van gehad aan het begin van mijn zwangerschap, is volgens mij deels hormonen en deels oprekken van de huis. Ik gebruikte de borstencreme van de Etos (paarse tube) en die hielp heel goed!

7. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb het ook sinds een week ofzo nu. Word er gek van af en toe! :)
    Ook mijn buik jeukt enorm de laatste tijd. Misschien nog door een flinke groeispurt van de baby ofzo...??
    Ik las ook dat mentholpoeder heel goed kan helpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar wie weet... ;)

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    de creme voor je buik is ook voor je borsten,
    of talkpoeder erop.
    ik doe ook wel eens s'middags m'n bh uit, die zit dan echt te strak.

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Borstencreme van Zwitsal Mama? Ik gebruik de buikcreme van Zwitsal Mama en ik ben hier tevreden over.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Aan de hand van jeukende borsten zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben gekker moet het niet worden. Ik krap me helemaal dood. Wat bij mij helpt is een koolblad eropaan leggen haha het ziet er heel leuk uit.
    En verder helpt de babyzalf van biomal heel erg goed.

11. Pluisje

Pluisje Lid

15 mrt 2006
    85
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds gisteren wat vaker aan het smeren met bortsencreme van etos. Moet zeggen het helpt wel iets, het is niet weg maar goed alle beetjes helpen :D
    Smeer nu elke keer als het jeukt en neem denk ik de tube maar mee naar m'n werk. Ga wel even op het toilet insmeren als het jeukt. ;)

Bedankt voor de tips!!!!

Groetjes Sandra.

Deel Deze Pagina