menstruatie zo raar! van pil of zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rammeke84, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, België
    Na drie kindjes ben ik terug met de pil begonnen. (voorlopig nog geen 4 de.) maar ik moest mijn :evil: op 19 februari krijgen (nam ik de pil nog niet. al een jaar niet meer.). maar op 16 februari had ik tijdens de sex een klein beetje bloedverlies. ik dacht dat mijn menstruatie eerder zou komen en de bloeding was lichtjes en maar 1 dag. toen zijn ze weg gebleven en op 19 feb. was mijn nod, maar nu bleven ze ook weg. toen ik 2 dagen overtijd was een test gedaan en negatief. en de 1ste keer dat je de pil inneemt moet je de pil innemen op de eerste dag van u menstruatie. toen de derde dag overtijd heb ik nog eens sex gehad en weeral hetzelfde. weer een beetje bloedverlies tijdens en nadien eventjes gestopt en weer begonnen. en nu heeft het 2 dagen gebloed, maar niet hard. ik dus op 21 febr. begonnen met de pil (yasmin) en mijn menstruatie wou niet weg gaan. soms gingen ze weg en een dag later waren ze er terug en telkens tijdens de sex. het was op en af en ik had ze niet heel hard en het was iets anders dan normaal. de kleur was ook anders. soms donker, bijna zwart! dit heeft zo bijna 10 dagen lang geduurt.

het is raar, ik heb dit nooit gehad. ook de vorige keren niet toen ik terug de pil nam. en dan zo een paar uur bloeden en dan weer een paar uurs niets zo'n 8 à 10 dagen lang. ik ben ook drie dagen een beetje ziek geweest de laatste 3 dagen van de bloeding. buikpijn en misselijk, warm en dan koud hebben,...
    Ik neem de pil nu al 17 dagen en sinds de bloeding zijn mijn borsten groter en gevoeliger geworden en mijn buik is opgeblazen. net of ik ben 2 maanden zwanger. iedereen vraagt of ik zwanger ben en toch is de test negatief.

wat kan dit zijn?
    is het van de pil of zou ik toch nog zwanger kunnen zijn?

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Rammeke,

Moeilijk, ik durf niks te zeggen.
    Net nu je weer met de pil wilt beginnen doet je cyclus zo raar.
    Maar ja, de ene cyclus is de andere niet....
    Misschien over een paar dagen weer een test?

Veel succes, liefs Vanilia.

Deel Deze Pagina