Kim ik doe ook aan fotoreadings maar dan meestal alleen van overledenen en foto's van huizen. Mensen kan ik ook wel vind ik alleen wel moeilijker hihi en dan nu ook ff een pauze. shanandoah: best wel een moeilijke naam zeg haha en je hoeft niet bang te zijn dat je gek word die fase heb ik ook meegemaakt dat ik dacht van nog even en ben rijp voor het gesticht op een gegeven moment had ik elke nacht dat er steeds entiteiten waren die de hele nacht in me oren stonden te gillen, te schreeuwen en te praten. Heb gewoon nachten niet geslapen en op een gegeven moment durfde ik niet eens meer met het licht uit te slapen. Dus nee je word niet gek
Ik heb ook wel eens bezoek van een man gehad midden in de nacht. Ik werd opeens wakker en keek naar links. Daar stond een man in regenjas en een vissershoedje op. Ik schrok me kapot je verwacht dat niet als je je ogen open doet. heb toen de deken over me hoofd gedaan en ben na een tijdje weer in slaap gevallen. De volgende morgen dacht ik er nog eens over na en de ervaring voelde eigenlijk niet heel negatief. Paar maanden later kwam ik een foto van mijn opa tegen in een regenjas en vissershoedje wat hij dus heel vaak aan had. En toen viel het kwartje dat het me opa was. Ik was toen namelijk een beetje overstuur dat het de eerste verjaardag zonder opa zou zijn.
Dat is dan wel een hele fijne ervaring zeg en vooral als na die tijd dan de puzzelstukjes op hun plek komen. Vind het altijd een heel erg fijn idee dat je dierbaren nog steeds om je heen zijn.
Ach nu je 't zegt! Inderdaad! Is ook al wat langer geleden.. heb altijd wel intresse gehad in dat soort dingen, forum bestaat niet meer?? Of toch nog wel!
Nee klopt hoor die bestaat niet meer, was een beetje een rottiger tijd maar we vinden elkaar altijd weer haha sluiten heel erg goed bij elkaar aan. Ben ondertussen wel een moderator bij iemand anders op een paranormaal/spiritueel forum. Ook via iemand die hier ook op zp is.
Maar jij ziet dus ook echt mensen om je heen, zijn er overal geesten? Zijn geesten mensen die niet naar her hiernamaals willen gaan of zoiets? Haha... Ben ik wel nieuwsgierig naar, en waarom kiest een geest bijvoorbeeld jou uit om dingen te laten bewegen enz.. of kan een geest dat bij iedereen doen?
Ik kan ze inderdaad zien horen en voelen ligt er ook aan niet iedere geest heeft die energie om zich te laten zien en ben er ook geen voorstander ervan om ze te zien want schrik me eigen altijd de pleuris. Je kan iemand die er gevoelig voor is gewoon zien als iemand die constant met een antenne rond loopt je bent een soort magneet die ze dan gewoon aantrekt, als je iemand in huis hebt al dan zal die er meestal alles aan doen om te laten merken dat die er is. Je word dan niet uit gekozen je bent dan gewoon diegene die er dan net is. En denk niet dat ze overal zijn, ze hechten zich aan bepaalde plekken bijv een plek waar ze zijn omgekomen. Denk dat je echt dolende zielen hebt die gewoon niet verder willen en niet weten dat ze er niet meer zijn en de zielen die gewoon over zijn en zo nu en dan nog eens een kijkje komen nemen zoals een dierbare. En dan heb je natuurlijk nog de nasty zielen er tussen te zitten die je gewoonweg niet tegen wilt komen. Even terug te gaan naar dingen laten bewegen stel je voor dat je ergens bent maar jij word door niemand gehoord en opeens zie je iemand om je heen wat zou je dan gaan doen? Juist zoveel mogelijk herrie maken om te laten weten dat je er bent. Meestal de overledenen die niet weten dat ze dood zijn... Nog een toevoeging ik trek ze ook gewoon aan je hebt ook dolende zielen die gewoon ff binnen komen wandelen. Kan behoorlijk irri zijn soms want dan ben je gewoon diegene die ze dan tegen komen in de hoop dat je hun dan kunt helpen. Heb er zo eentje gehad die dan constant het gevoel had dat als je dan lekker wou gaan slapen dan constant met zijn gezicht in jou gezichtsveld zat en steeds aan de muur zat te krassen brrr dat vond ik geen fijn iemand.
Ok bedankt voor je antwoord! Ik heb langer geleden een mijn foto laten lezen door iemand, en die vertelde me dat mijn opa vaker bij me was, en dat hij zich ook vaker aan mij heeft willen laten zien, en dat hij ook echt 't idee had dat ik hem zag. Zij gaf ook dingen door aan mij wat hij tegen haar vertelde, vond dat wel erg apart hoewel ik nooit het idee heb dat hij er is, is hij toch vaker bij me schijnbaar. Ik vind 't heel intressant allemaal dat er meer is tussen hemel en aarde... Maar die nasty zielen dan? Zijn dat slechte mensen geweest? Of waar komen die vanaf?
Ik denk dat daar dan twee groepen onder zijn op aarde heb je ook gewoon rotte appels er tussen te zitten en dat veranderd niet als ze opeens dood zijn. En eerlijk ik denk ook wel echt dat er demonen bestaan die wil je echt niet tegen komen brrr ik kom steeds meer mensen tegen die daar mee in aanraking zijn gekomen en dat zijn echt verhalen waarvan je nekharen overeind gaan staan.
Ok, zoeken die dan mensen uit die er ook voor open staan? Om ze te etteren om maar even zo te zeggen.. kan ik me er voor openstellen voor zo'n gave? Of gaat dat niet zomaar...
Denk dat je die dan vooral aan kan trekken met het glaasje draaien en sommige plekken waar ontzettend veel negatieve dingen zijn gebeurd trekt het ook aan. Denk aan zwarte magie santanisme dat soort dingen je hebt ook gewoon bewegingen die beesten enz offeren brrr dat wil je gewoon niet weten. Ik denk eigenlijk niet dat iedereen het kan je moet het denk ik toch al wel in je hebben. Beetje moeilijk uit te leggen
Oke bedankt voor je antwoorden... Heb nog zoveel vragen mag ik je pben als ik 'n vraag heb? Ik zal snel eens een reading laten doen door jou of Dees... Maar dat horen jullie nog wel!
Foto's lezen van mensen kan ik ook niet. Maar als ik een foto van een huis heb kan ik daar soms wel wat mee.Dus wil dat altijd wel proberen. @ mutti volgens mij weet ik welk forum jij bedoeld, alleen doet ie het steeds niet bij mij.
hoi dames, ben ik ook weer (spuit elf haha), vervelend is dat he mutti, als je bezig bent en er staat ineens zo'n figuur naast/achter ju. Net wat je zegt, je schrikt je eigen de ......, niet dat ik er bang van ben, maar het is net als met een muis, daar ben ik ook niet bang voor, maar vliegt ie onverwachts voor mijn voeten zit ik tegen het plafond........ Heb jij ook dat dingen bewegen etc als je bijv visite hebt? Ik heb heeeeel wat moeten uitleggen aan mensen als er weer eens wat gebeurde. Positieve dingen heb ik ook wel meegemaakt. Ik heb 20 jaar geleden een mk gehad en ik stond ooit eens op mijn zoon zijn kamer zijn inbouwkast op te ruimen en toen stond er naast mij een klein meisje, dat aan mijn kleding stond te trekken, zoals kinderen dat bij hun moeder doen en mijn armen aaien etc, Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat dit mijn dochtertje was die even wilde laten weten dat ook zij aandacht wil van mij, al was het maar eventjes. Ook heb ik na de zelfmoord van mijn neef een jaar erna of zo een heel gesprek met hem gehad, waarom hij zelfmoord had gepleegd en uitgesproken waarover wij ruzie hadden. Daarna was ik zo verschrikkelijk van slag heb de hele dag alleen maar gehuild, daarna kon ik het accepteren en heb nu totaal geen naar gevoel meer over wat er was gebeurd, voor mij is het uitgepraat, al snap ik dat een ander het raar vind dat ik na de dood van iemand een ruzie heb kunnen uitpraten, leg dat maar eens uit. (Even zo mijn pilletjes innemen hoor hahahaha)
Haha heb je er dan ook een paar voor mij Sommigen kunnen ook wel denken die is gek haha. Naja maakt mij ook niet zoveel uit De meeste zijn al van mij gewend dat er vage dingen gebeuren ze weten ook wat ik allemaal doe en word gelukkig allemaal gewoon geaccepteerd. Hier gebeurd wel vaak dat je dan zomaar iemand naar boven hoort lopen en vervolgens komt er niemand aan. Of de glazen in de keuken staan opeens te rinkelen of opeens een onverklaarbare koude windvlaag. Voor het zien heb ik mij dan ook behoorlijk afgesloten en tegenwoordig heb ik dan erg veel dat ik alles door krijg in filmpjes ook niet altijd de leukste want dan schrik ik vaak nog van als je die enge dingen door krijgt. Want soms gebeurd het dan gewoon in een flits en is het zo echt dat het lijkt alsof je er gewoon naast staat. Met het meisje is ook wel heel erg bijzonder zeg, lijkt me wel een fijn gevoel zo. Ook dat je het zo dan nog met je neef hebt kunnen uitpraten heel erg fijn allemaal. Zo kun je het dan zelf ook beter afsluiten. Ik heb nog heel veel contact met mijn overleden opa waar ik een zeer goede band mee had. Heel erg fijn gewoon. Dat is dan wel een voordeel van zo een gave.
Oh er zullen er best wat zijn die mij gek vinden, in mijn geval scheelt het dat ik behoorlijk wat getuigen hebt, plus dat ik bekend sta als een nuchter en eerlijk persoon. En mensen die mij niet willen geloven doen mij ook niets, ik vertel mijn verhaal niet om voordeel te doen, want de kans is gewoon groter dat ze je raar vinden, maar liegen doe ik er ook niet om Op zich ben ik er wel open over, maar zal het bijv nooit op een feestje ter sprake brengen. Dat je band met je opa blijft bestaan is gewoon heel bijzonder. Dat wat ik met mijn dochtertje en mijn neef heb gehad voelde gewoon heel prettig en absoluut niet eng of zo. En ja die filmpjes zien van te voren etc heb ik ook gehad, dat vond ik wel vervelend hoor, stond ik te strijken en dan had ik dat, vond dat behoorlijk afleidend werken. En wat shanandoa ook had met haar moeder, schijnt mijn vader vaak met mij te hebben, al weet ik er niets van. Hij heeft vaak van te voren een heel gesprek met mij, die dan een aantal dagen in real life gevoerd wordt, maar dat heb ik dus niet. Hem irriteerd het mn omdat hij het gevoel heeft in herhaling te vallen hahahaha het is al geen prater en niet echt iemand die graag hele gesprekken houdt en met mij heeft ie ze 2 keer