Het voelt inderdaad alsof het spinnenwebben zijn maar toch weer niet want even voelt het alsof je met je hoofd er in staat maar dat gevoel glijd dan ook snel van je af, ik veeg altijd wel in een refelx met mijn hand over mijn hoofd en denk dan chips gaan we weer Donkere zien en lichte zien: Merk dat daar soms de meningen nog wel over verdeeld zijn denk dat de donkere vooral zielen zijn die niet over zijn en lichtere al wel. Maar in die donkere schaduwen zijn dan ook weer verschillende gradaties te vinden. Zou ik anders wel eens een foto van je huis mogen zien? Ben er nu wel heel erg nieuwsgierig naar geworden hihi.
lees ook al de heletijd mee, ook het andere topic vindt het erg bijzonder wat sommige kunnen, persoonlijk zou ik 9000 kleuren zien haha heb een vraag aan de meiden die fotos kunnen lezen. ben erg nieuwsgierig naar alles, en vroeg me af wie er please voor mij naar een foto van me wilt kijken(van mezelf) en me kan vertellen wat je weet en/of door krijgt iemand die dit zou willen doen voor me, stuurt u mijn dan een PB''tje. Thanks A lot!! ''
Hoi dame's, Ik lees al een tijdje met jullie mee (vorige topic) en wou graag met jullie mee kletsen als jullie dat goed vinden. Sta versteld van de verhalen die jullie tot nu toe gedeelt hebben en wat jullie allemaal kunnen zien. Heb zelf ook wel verschillende vreemde dingen mee gemaakt,maar ze zijn zo vreemd dat ik zelf twijffel
MUTTI; Dat met mijn vader is helemaal niet handig, ik krijg er nl niks van mee, mijn vader moet het gesprek 2 x voeren hahaha, 1 x als film en daarna nog eens echt met mij, hij vindt het juist vervelend omdat hij al geen prater is, en dingen dus voor zijn gevoel constant moet herhalen En hij vind het voornamelijk lastig omdat hij vaak iets heeft, van, ja maar dat weet je toch al, dat heb ik al gezegd En ik weet van nikks hahaha
Dames wat een heerlijk topic! Heb het vorige ook gelezen, en hier ook veel dingen gebeurd die niet te verklaren zijn.. neem ff abbo! xx Ramona
dames hoen neem je een abbo op een onderwerp. Heb zelf gelukkig nog nooit iets meegemaakt maar vind het wel heel erg interessant. En wil graag jullie verhalen blijven volgen.
Ik ben ook een volger vanaf het begin Heb zelf ook al het een en ander meegemaakt maar vertel ik binnenkort wel. Heb ook eens een reading gehad van Mutti en alles wat ze zei is waar en/of uitgekomen was echt fijn die reading! 1 ding moet nog uitkomen ben benieuwd of dat ook echt uitkomt. Maar zo interessant dit allemaal te lezen en echt fijn dat ik hierin niet de enige ben. Klinkt stom maar ik wil mij juist meer gaan verdiepen en nog meer open gaan staan zodat ik niet alleen af en toe de schaduw zie ( wat nu het geval is) maar ook de entiteiten zelf. Ik voel ze wel.
Veronique wat leuk dat jij er ook bent en ben ook heel erg benieuwd of het dan uit mag gaan komen! Mamabri ja dan kan het natuurlijk wel wat minder zijn als je vader van nature als niet zo een prater is.
Kan ik me indenken haha maar ik vind levende best wel moeilijk. Kan het wel maar is wel moeilijk hihi. Houd me nu gewoon bij de overledenen liggen mij meer.
He Ik zou ook graag mee komen lezen. Ben altijd al mateloos door dit onderwerp geboeit. Ik heb ook een vraag, denken jullie dat dieren dingen kunnen zien? Ik had vroeger een hondje (ze leeft nu niet meer) en jaren lang niets aan de hand, maar toen ze iets ouder werd vertoonde ze in de herfst en winter altijd heel vreemd gedrag alsof ze heel erg bang was voor iets. Het vreemde was altijd dat angstige gedrag onstond ieder jaar weer op 1 september aan het einde van de winter was het dan weer weg maar 1 september het jaar erop begon t weer. (6 jaar lang) Ze wou dan weg uit t huis, als je uit was trok ze aan de riem en wilde ver van t huis weg, als je dan een eind verderop was werd ze weer rustig. In huis was ze steeds aan t grommen en naar bepaalde plekken aan t staren. De dierenarts heeft nooit wat aan haar gevonden en ze kreeg valium pilletjes die maar half hielpen, maar ik heb me altijd afgevraagd wat er met haar was en of het iets met geesten te maken had.
Ja gezellig! Ben ook benieuwd. Wil binnenkort eens een reading door jou laten doen van mij opa en broertje. Maar stuur je daar nog wel eens een mail van
Mijn ervaringen: Laatste x: ik leg altijd mijn iPhone midden op het nachtkastje zodat het er niet af kan vallen en kastje staat niet tegen het bed aan! Viel laatst ineens uit het niets de iPhone op de grond midden in de nacht. Ik dacht huh zal wel zelf iets gedaan hebben . Nacht erna gebeurd het weer, valt het zo via mijn bed omlaag. Ik iPhone terug gelegd bewust weer midden op het kastje zodat het niet kan vallen en ga verder met slapen. Wordt ik ineens wakker van een heel raar gevoel en kijk net op dat moment naar de iPhone zie ik het zo van het nachtkastje afvliegen echt alsof iemand het er zo vanaf gooit! Speelgoed die vaak afgaat terwijl je echt goed op een knopje moet drukken of dat het uitstaat en niet eens zo aan kan gaan. 1 x meegemaakt zaten vriendlief en ik op de bank tv te kijken. (wij hebben daar een Ferrari op afstandsbediening staan maar de batterijen waren op dus die eruit gehaald. De voorlichtjes van die auto gaan aan zodra je het start. ) ineens begint uit het niets de lichtjes te branden en rijd de auto vooruit dit tot 2x toe en dat terwijl de batterijen eruit waren! Toen mijn opa in het ziekenhuis lag voor een gewone operatie (ik was 12) mocht ik niet mee van mijn ouders om op bezoek te gaan. hij moest er heel anders uitzien. Die bewuste dag dat ze nog eens gingen kwam het broertje van mijn moeder (nakomer is 1,5 jaar ouder dan mij) bij ons. Ik was dus alleen met mijn broertje, zusje en oom thuis. Ik zat op de wc en kreeg ineens zo'n raar gevoel en op dat moment komen mijn ouders binnen. Eerste wat ik zei was: opa is dood. Waarop ze dit bevestigden. Toen ik 16/17 was kreeg ik een jaar lang steeds een droom over mijn zusje/broertje (was niet duidelijk om wie het ging van die 2). In die droom was ik steeds op de begrafenis van een van hun. Ik was het aan het regelen enz.. Niet wetende dat dit 1 jaar later echt onverwachts uitkwam met mijn broertje! Mijn broertje had een ongeluk gehad en ik was toen aan werken. Hele dag had ik zo'n apart gevoel maar kon niet thuis brengen wat het was. Totdat mijn baas kwam en hij mij naar het ziekenhuis bracht. Daar lag mijn broertje in coma. Ze wisten niet of hij het ging redden of niet. Eerste dag ben ik bij een goede vriendin blijven slapen. 2e dag wilde ik naar mijn oma gaan. Toen ik daar was zei ik ineens nee ik wil niet hier slapen ik wil bij mijn broertje blijven dat moet! ( Ik ben die nacht ook daadwerkelijk bij hem op de kamer blijven slapen maar kon toen niet zeggen dat ik al wist dat hij die dag erna zou komen te overlijden.) En idd die 3e dag is hij s'avonds rond 21.00 uur overleden. Na zijn crematie heb ik vaak zijn aanwezigheid gevoeld. Ook van mijn opa trouwens Ik weet vaak al dingen van te voren die nog gebeuren moeten. Zie weleens zwarte schaduwen maar eerder voel ik entiteiten vaker. Soms weet ik ook of het een man of vrouw is en hoe oud degene ongeveer is. Zo wist ik ook toen ik zwanger was van beide kinderen dat het jongens zouden worden. Vooral bij de eerste. Meteen toen ik testte echt was er 100% zeker van dat het een jongen zou zijn. Ergens rond de 25 weken zwangerschap van hem kreeg ik een droom over hem hoe hij eruit zou zien. Alleen zijn kleur ogen zag ik niet en toen de kleine geboren was: hij zag er precies zo uit als in mijn droom toen! Echt bijzonder. Zo heb ik ook al heel lang het gevoel dat er nog een meisje komt. Dat er een ziel om mij heen hangt dat dit een meisje gaat worden. Ondertussen hebben een paragnost, mutti van hier, iemand die tarotkaarten heeft gelegd en nog iets (naam even kwijt) allemaal gezegd dat ik volgend jaar zwanger ben van een meisje. Paragnost zei zelfs dat het een indigo kind gaat zijn en een vrouwelijke ziel is. Mijn oudste is ook een Indigo kind. Ook hij ziet overleden mensen maar verteld er verder niet snel over. Hij heeft wel aantal keren dingen gezegd waar ik even verbaasd over was. Zo was ik een x de jongste (toen 4 maanden) in bad aan doen zegt de oudste: mama, jij krijgt nog een babyzusje. Dit heeft hij 3 of 4 x zo uit het niets tegen mij gezegd. Ook toen ik zwanger was van de 2e: tijdens avondeten wist hij even te zeggen dat hij een broertje ging krijgen Zijn oppasjuf was zwanger en zij had echt tegen niemand verteld wat het ging worden komt mijn zoontje een keer thuis. N krijgt een meisje. Paar maandjes later is ze idd bevallen van een meisje. Nu mijn zusje is zwanger en eerste wat mijn zoontje zegt: A krijgt een jongen en wat blijkt ze verwacht idd een jongen! Zo zijn er nog veel meer dingen gebeurd maar kom er nu even niet zo snel op