Paraclubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mily, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mag ik jou een keer pben met een vraag? Je klinkt alsof je er erg veel verstand van heb en veel ervaring.. Gaat over mijn opa..

2. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Op de plek waar de meeste activiteit is. En als het meerdere plekken zijn gewoon daar allemaal een foto van maken want activiteit wil nog wel eens verschuiven maar vaak zijn ze wel op dezelfde plek aanwezig.

3. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Dieren: Ik geloof zeker dat dieren meer kunnen zien dan wij mensen, hier ook een hondje die soms zomaar uit het niets loopt te grommen tegen iets naar een plek heen loopt even gromt en dan heel snel met zijn staart tussen de benen weer zijn bench in rent. Wat ik dan wel heel erg apart vind is dat het hondje dan alleen maar een bepaalde tijd van het jaar dan zo reageerde:(

Veronique: Ja leuk vond het een fijne reading die ik je toen mocht geven, anders mag je mij wel toevoegen op facebook als je wilt? Dan kun je mij altijd bereiken want die mailadres van toen gebruiken we nu niet zo heel erg veel meer namelijk.

Minaa: Ja hoor mag je zeker wel een vraag over sturen moet je wel zeggen dat ik nu even in een rustperiode ben omdat ik mijzelf nog wel eens voorbij wil lopen.:)

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Daar helpen dit door topics ook niet echt aan mee hè meid ;)
    Kijk je uit dat je jezelf wel op Nr 1 zet, dan kun je anderen ook beter helpen.... :)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik wacht tot je meer tijd hebt :) heb je al op fb. Wist dit niet dat jij dat was kwam ik wat later achter ;)

6. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Allwoman: Komt goed lief dat je er aan denkt! Maar ik neem het van die pauze hihi neem ook eerst niks meer aan.

Veronique mag me ook wel als vriend toevoegen als je wilt?

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat is goed :) zal ik vanavond doen.

8. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Oke heb nu al een aantal foto's gemaakt alleen van 2 plekken nog niet maar dat durf ik nu niet meer in het donker :p
    Ik zal ze wel na de kerst laten zien. Dan kan ik bij de computer om ze te uploaden. Bij 3 fotos keek ik op het scherm van de iphone toen hij begon met flitsen, kwamen er opeens lichtbollen voorbij schieten.
    Dus ben benieuwt of het door de flits kwam of toch wat anders. Ze staan jammer genoeg niet op de foto zelf.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oké, ik stuur je gewoon een pbtje en als je eraan toe bent dan hoor ik het van je goed? Het heeft geen haast! :) in iedergeval alvast bedankt!

10. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat vonden wij ook altijd zo apart. En nog vreemder vond ik dat t dan altijd standaard 1 september begon. Wanneer t weer stopte was dan geen specifieke datum, was meestal half maart. Ben er nooit achtergekomen wat t was. Ik kan me ook niet herinnener dat er ooit wat speciaals in die periode gebeurt is, dus voor die angsten begonnen.

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo dames!

Ik lees hier ook mee en trouwens ook in het vorige topic (had ik miss beter niet kunnen doen) Ik heb zelf ook een paar ervaringen meegemaakt toen ik nog jonger was. Zo lag ik een keer in bed denk dat ik ongeveer een jaar of 10 was, toen ik wakker werd en naast me keek en daar stond een jongen met rood haar en sproeten hij bleef me aanstaren met super grote ogen en viel toen verstijft tegen het kastje wat aan de muur hing, op het moment dat hij het kastje raakte was hij weg :( en heb ook een keer meegemaakt dat ik in bed lag en ineens een super grote soort van vuurbal op me af zag komen (heel snel) op het moment dat hij mij leek te gaan raken was hij weg. Nu woon ik inmiddels samen met mijn vriend en lieve dochter, maar ik heb zo sterk het gevoel dat er boven iets is.... Kan het niet plaatsen maar het maakt me wel bang. Heeft er iemand tips om hier vanaf te komen of om van mijn angst af te komen?

Liefs!

12. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Wat is het rustig hier momenteel.
    Iedereen zal het wel druk hebben.
    Hier ook hoor.
    Maar ik zwaai toch even naar iedereen :)

13. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Kan het ook opeens uit het niets gaan spoken? Nee toch?
    Er zijn hier een paar rare dingen sinds gisteren gebeurd. Niets dramatisch, maar ik ben toch een beetje angstig geworden :) (echt zo dom, ik kijk ms teveel enge films of zo :)) omdat het toevallig zo vlak achter elkaar gebeurt. Met name veel vreemde geluiden o.a op de babyfoon vlak bij de microfoon, een paging oproep midden in de nacht (dus om je handset terug te vinden, kun je op het docking station dat beneden staat een knopje indrukken en dan gaat er een alarm af op alle handsets af) en vanaf die oproep hoorden we steeds getik ter hoogte van mijn nachtkastje, maar geen idee waar het vandaan kwam.
    Maar we doen niets anders dan anders, dus dan kan het toch niet opeens iets paranormaal zijn of zo? Het zal natuurlijk wel niet, maar om mijn fantasierijke gemoedsrust gerust te stellen, vraag ik het toch maar even.

14. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Voor de dames die een foto aanvraag bij mij hebben gedaan...
    Het gaat nog even duren. Momenteel heb ik erg veel lichamelijke klachten dus moet ik me daar even op concentreren.
    Mijn excuses.

Deel Deze Pagina