Wie ook aan de weight watchers?(of geweest)

Discussie in 'De lounge' gestart door momhairy, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Ik begin woensdag weer, ga naar zo cursus elke week.
    Deels voor me trouwen maar ook voor me gezondheid.
    En na het trouwen willen we graag voor nog een kindje gaan
    dus dan vind ik het ook wel fijn als er dan weer
    wat af is.

Weeg nu 83 (to much) en wil eerst naar de 75 das
    10 % eraf... Moet te doen zijn...

2. odet

odet Niet meer actief

ik heb het gedaan.
    wou een paar kilootjes kwijt.
    heb hun progamma op een cd gekregen van iemand.
    het was met puntentelling.
    wel veel werk, maar het werkte wel.

ik zag dat ze nu een nieuw iets hebben, geen idee wat het is.
    succes

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik doe het via dieetiste en maak mijn eigen menus
    en dat werkt prima en het kost ook niks haha

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik doe het online. Was 6 kilo kwijt (in 5 weken), na de feestdagen nog 5. Nu weer opgepakt, we gaan weer gestaag verder! Bevalt me heel goed.

5. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Heb het aantal jaar geleden gedaan, En ww werkt het beste voor mij. Ben toen ruim 30 kilo afgevallen. Helaas zit het er nu wel waar aan. Ben deze week ook weer begonnen, nu nog even zonder ww. Als dat echt niet lukt ga ik er ook weer heen. Ik heb die stok achter de deur echt nodig.

Succes.

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hallo!

Ik ben ook weer gaan WW'en. Vorige week maandag naar de cursusavond geweest en gisteravond voor het eerst weer terug om te wegen. 1.5 kg eraf!

WW werkt voor mij echt het beste, het voelt niet als een dieet, maar meer als een andere levensstijl. Je eet genoeg over heel de dag en bent daardoor ook de hele dag verzadigd. Ben blij dat ik weer gegaan ben!

Oh ja, die nieuwe Pro Points vind ik trouwens ook goed te doen!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik doe ook ww. Doe het nu nog thuis, misschien ga ik nog wel naar de cursus.

8. CacharelNoa

CacharelNoa Actief lid

11 jan 2010
    149
    0
    0
    Nederland
    Kan je WW ook via een dieetiste doen dan?

Ik moet ook eigenlijk een paar kilootjes kwijt, maar hoor ook overal dat je je levensstijl moet aanpassen en niet moet gaan dieëten.
    Is WW dan geen dieet?

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik wil na mijn bevalling ook beginnen met afvallen.. wat is jullie advies?

10. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ik heb naar aanleiding van dit topic een kijkje genomen op de website. Ik twijfel of ik eraan zal beginnen of niet, wil wel graag een aantal kilootjes kwijt. Zijn er meiden hier die iets over hun ervaringen met het online afvallen bij de weight watchers kunnen vertellen?

11. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Oh wat leuk, ww-dames!

Linda, hoe zit het nu met de puntentelling? Ik heb namelijk nog een boodschappengidsje in FlexPoints van de vorige keer. Kan ik deze nog gebruiken nu ze overgegaan zijn op ProPoints?

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kijk dat is de kracht van de ww ze veranderen eens in de zoveel tijden hun hele programma nieuwe boekjes nieuwe produkten enz
    das natuurlijk goed voor hun omzet ook.
    zo blijven wij vrouwen geprikkeld.

weet zeker als over 1 jaar sonja haar nieuwste methode uitkomt dat ook haar boek weer als zoette broodjes verkoopt.

uiteindelijk heb ik ze ook en de ww boekjes ook en zo kan ik er nog wel een paar opnomen:)

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vind ww overigens wel een goed systeem je mag nog wel eigen keuzes maken

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    @Yake: Ik heb dus idd al m'n FlexiPoints boekjes weg kunnen gooien, want het is nu totaal anders qua punten dan toen. Nu berekenen ze de punten op koolhydraten, vetten, eiwitten en calorieën, terwijl dat bij de FlexiPoints alleen maar werd berekend op calorieën en vetten.

En wat Mirell zegt, klopt volgens mij ook wel hoor, het is gewoon hun kracht om het programma eens in de zoveel tijd om te gooien! Want iedere vrouw daar koopt en koopt maar, zo ook dus ik8).....

Maar eerlijk is eerlijk, ik vind WW een geweldige manier van afslanken, puur en alleen om het feit dat je eigenlijk niet merkt dat je daarmee bezig bent.

@Chipske: Helaas, ik heb daar geen ervaring mee. Wel het WW forum, daar staan altijd leuke receptjes op;).

@Schatje1: Mijn advies zou wezen: DOEN! Het is nog een soort van leuk ook om iedere dag te berekenen hoe je uitkomt met je punten.

@CacharelNoa: Dit is niet te volgen via een dieëtiste volgens mij.....

Leuk trouwens, de reacties in dit topic!:D

15. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi dames,

ik heb ook aan WW gedaan en het is mij zo goed bevallen!!!
    je hebt inderdaad niet het idee dat je aan een dieet zit, je moet gewoon even doorhebben wat verantwoord is om te eten en goed je puntjes tellen.

de stap naar een dieet is zo moeilijk, maar toen ik eenmaal was begonnen vond ik het zo leuk! en ik viel nog af ook.
    ik heb het een week of 13 gedaan en was ook 12 kilo kwijt.

(helaas) doordat ik nu weer zwanger ben moet ik helaas een pauze inlassen maar zodra ik straks weer mag dieeten pak ik het zeker op!

en ik heb hiervoor van alles geprobeerd maar dat werkte echt als jojo en ww dus niet.
    maar het is maar wat je zelf het beste bij je vind passen en het moet wel werken natuurlijk.

groetjes willy

Deel Deze Pagina