ik geloof in paragnosten maar niet via de tel.. ga zelf elk jaar naar dezelfde man en die had mij voorspelt dat ik in november zwanger zou raken.. is dus uitgekomen terwijl ik al zeker een jaar bezg was.. en hij wist heel veel dingen te vertellen die echt waren.. groetjes
Is dat een goeie wen? Ik wil het namelijk wel een keertje doen! Blijf je dan wel bij me? Vind het best wel eng een beetje! Groetjes Debby
Ik werkte vroeger in een verzorgingshuis, daar woonde een vrouw die dat ook deed. Ik wist van niets maar ze vroeg naar mijn geboortedatum en vertelde iets over mijn toenmalige relatie (wat zij niet kon weten) en mijn huidige relatie (wat ik toen zelf nog niet eens wist). Het is allemaal uitgekomen! Ze is helaas overleden.... Ze vertelde ook dat ik drie kinderen zou hebben......dat moeten we nog zien
hey deb ja dat is een hele goeie ze is nou 4 keer bij me geweest ofzo en elke keer heeft ze weer gelijk zeg maar wanneer je een keer wilt dan bel ik haar
ach ja ik heb het paar keer zelf mee gemaakt en ik geloof er wel in ze zij dingen wat niemand kon weten dus ja verschil moet er wezen anders is het ook saai als iedereen er wel in gelooft of niet