Paranoia

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brynn, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik ben ruim 13 weken zwanger nu en eigenlijk is alles tot nu toe helemaal goed gegaan. Ook al ben ik nu een soort van uit de gevarenzone moet ik steeds denken aan : wat als dadelijk opeens het hartje niet meer klopt? Het is niks voor mij om zo te denken en ben er eigenlijk veel te nuchter voor maar ik hoor zoveel verhalen om me heen waarin eea is misgegaan, dat ik dan denk: hoe kan alles bij mij nou in een keer goedgaan? Daar komt bij dat die buikkrampjes onderin ook niet echt helpen! Heb gewoon ff een dip, haal me hieruit??!

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

De kans dat het wel goed gaat is zoveel groter, de keren dat het misgaat zijn uitzonderingen. Je hebt neem ik aan een goede echo gehad, en het hartje al zien kloppen dus de kans dat het misgaat is nog maar heeeel klein.

En de buikkrampjes horen er bij, je baarmoeder is aan het groeien en zich voor aan het bereiden op een steeds groter wordend kindje!

3. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Werk, paard, vrienden, huishouden. Kom tijd te kor
    Zevenhuizen (zh)
    Best wel herkenbaar je angst, maar als je bang ben voel je ook elk pijntje, en denk je bij elk pijntje het ergste. Misschien wat afleiding zoeken? Niet teveel nadenken over waarom het bij jou wel goed gaat, gewoon ervan genieten ;)

4. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje meiden! Alles gaat ook gewoon goed! Is de eerste en alles is gewoon zo nieuw...

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat had ik ook! Pas na de 20 weken-echo voelde ik mij echt helemaal uit de gevarenzone.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Na de 12 weken als je een kloppend hartje hebt gezien neemt de kans op een mk af tot 1% en die blijft de hele zwangerschap staan, maar het is en blijft spannend.

Deel Deze Pagina