Onze dame is over een week 5 maanden en ze heeft al vanaf dat ze 4 maanden is bij sommige mensen dat ze heel hard moet huilen! Gister wilden mijn vriend en ik lekker uiteten en mijn moeder kwam dus oppassen. Zoƫ begon al met huilen toen wij weggingen en een uur nadat wij weg waren gegaan ging de telefoon dat mijn moeder echt niet meer wist wat ze moest doen want ze bleef maar huilen! Mijn moeder had alles al geprobeerd en niks hielp... Wij hadden gelukkig al wel wat gegeten en besloten maar om naar huis te gaan want je zit dan toch niet meer lekker. Eenmaal thuis was onze dame nog steeds aan het huilen na 10 minuten werd ze stil en wilde ze eindelijk bij mij de fles een beetje drinken! Vraag me dus af wat het kan zijn want ze heeft het niet bij iedereen en ook gaat ze naar het kinderdagverblijf waar ze ook geen problemen heeft met vreemde gezichten... Is dit nu eenkennigheid of is het iets anders?! Was trouwens wel blij dat me moeder ons gebeld heeft want had het heel erg gevonden als wij pas na 3 uur thuis kwamen en te horen zouden krijgen dat ze heel veel heeft liggen huilen! Vind het alleen zo lullig voor me moeder dat ze zo huilt bij haar... want ze doet het vaker bij mijn moeder! Ze doet het trouwens ook als we op visite gaan en ze merkt dat ze niet thuis is en er vreemde mensen zijn.. Herkent iemand dit?
Silke heeft dit gehad bij de oppas. Wat bij ons heeft geholpen is zorgen dat ze haar buikje al vol had. Nu na een aantal weken gaat het steeds beter en is ze zelfs blij de oppas te zien. Wat je ook zou kunnen doen is er een paar keer bij blijven als je moeder de fles geeft. Als dat goed gaat kun je de kamer eens uit gaan en kijken hoe dat gaat. Je meisje moet even vertrouwen krijgen in oma. Ze zeggen dat een kindje pas met 6 mnd eenkennig wordt, nou dat is dus niet zo. Kan dus wel eerder.