Mijn zoontje van 2 jaar en drie maanden klaagt sinds een weekje over zijn knie dat die pijn doet. Sinds vanmorgen was het echt brullen en kon hij niets meer. Na een zetpil gaat het wat beter. Ook loopt hij nu al een poosje wat moeilijker, hij kan steeds minder ver lopen en hij begint ook weer meer op zijn tenen te lopen. Ik dacht eerst misschien te kleine schoenen, maar hij zegt dat zijn voetjes geen pijn doen. Overigens heeft hij aan 1 kant een te korte achillespees, maar dat staat hier denk ik los van. Zouden dit groeipijnen kunnen zijn? Heeft iemand van jullie dit ook wel eens meegemaakt en misschien tips voor mij? We gaan komende week met vakantie, maar als het na de vakantie nog zo is ga ik maar even met hem naar de huisarts.
Oh wat herkenbaar. Ons zoontje wordt regelmatig 's nachts wakker met een zeer been. Inderdaad ook rond zijn knie. Hij gilt dan om 'massageolie!'. Gelukkig is mijn vriend fysio en die masseert zijn beentjes dan. Daarna gaat ie eigenlijk altijd weer rustig slapen zonder pijnstilling. Misschien een tip voor jou? Of het trouwens echt groeipijn kan zijn of spierpijn dat weet ik niet....
jep zijn groeipijnen youame heeft het ook vooral als ze veel heeft gelopen dan kan ze niet meer op die been lopen ik heb het ook heel vroeg en lang gehad tot mijn 18e als ik haar in een badje zet gaat het weer beter ze masseerd der been dan ook je kunt er weinig aan doen masseren in badje zetten