Ik geloof dat je onbewust bepaalde dingen al weet. Ik denk dat het niet uitmaakt of je kind of volwassen bent. Mijn man was van bepaalde dingen overtuigd, toen wij probeerde zwanger te raken. Wij hebben hulp gehad van het medicijn clomid en moesten naar de gyn voor metingen. Toen wij seks hadden gehad, waren wij ervan overtuigd dat er iemand bij ons was. Mijn man wist zeker dat het was gelukt, twee weken later teste ik op mijn NOD postitief. Nog voordat wij een echo kregen wist mijn man zeker dat het een tweeling werd. Dit bleek te kloppen bij de eerste echo. Daarna wist hij zeker dat het een jongen en meisje werden. Ook dit bleek te kloppen. Ik zelf heb mijn ziekenhuistas op 11 september klaar gezet, ik heb een super zwangerschap gehad, dus ik had geen reden om te denken dat ik met 31 weken zou bevallen. Die nacht opgenomen met weeën en ontsluiting. 20 september bevallen door spoedkeizersnede nadat ik een hartinfarct heb gehad. Dat ik in het ziekenhuis was, zijn zowel mijn kinderen en ik er nog. Ik geloof dat wij onbewust wisten dat het niet goed was in mijn lichaam. Over kettingen ofzo nooit iets gehoord.
- Ik heb altijd al het gevoel gehad dat de eerste zwangerschap 'het' niet zou zijn, dat ik een miskraam zou krijgen. Niet alleen vanwege de nare dromen, want ik heb dat gevoel al sinds ik elf ben.. Had alleen verwacht dat het dan aan het begin zou zijn, ik begon juist opgelucht adem te halen en bam.. - Mijn vader heeft tegen mijn stiefmoeder gezegd 'Als ze maar niet in de trein geboren wordt, want het duurt niet lang meer'. (Was van de 25e t/m de 30e in Nederland, daarna 12 uur terug met de trein) Gelukkig dus inderdaad niet in de trein, maar scheelde niet veel.. - De nacht voor Misha stierf, is de lamp in de slaapkamer gesprongen. De dag erna hoorden we dat haar situatie zich 's nachts onwijs had verslechterd en het daarna alleen maar bergafwaarts ging. Maarja, of dat nou 'hoger' te zoeken is, ik weet het niet..
Over die paranormale dingen kan ik geen uitspraak doen maar het blijft apart en interessant. Over het belletje; ik vind het zielig om zoiets te dragen; kindje hoort dat voortdurend en dat kan voor onnodige stress zorgen.
Mijn man zei na de seks: het is raak en het wordt een meisje. Dit klopte. Mijn dochter is nu 3 jaar. Maar zij is er niet van overtuigt wat er nu in mijn buik zit. De ene keer is het een broertje en de andere keer een zusje, of het is een broertje en een zusje, haha. Mijn man en ik denken dat het weer een meisje wordt. We merken het wel.