Net zwanger en snipverkouden. Kan dat kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnElisa, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnElisa

AnElisa Actief lid

5 nov 2013
    198
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerker
    Utrecht
    Hi meiden,

Vandaag heb ik positief getest en blijk ik 4 weken zwanger! Ben nu alleen sinds gister echt snot en snotverkouden. Loop 1000 keer te niezen op een dag en het loopt mn neus uit.

Nu ben ik een beetje bang dat dit slecht is voor het vruchtje ivm innesteling. Mijn lichaam heeft nu natuurlijk alle kracht nodig voor de innesteling en het ontwikkelen van het vruchtje ipv mijn verkoudheid te bestrijden.

Wie kan mij geruststellen dat dit geen kwaad kan? Heb in november mk gehad en ben benauwd om weer een mk te krijgen.

Alvast bedankt!!

2. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je angstig bent na je mk, maar een verkoudheid heeft echt niets met je zwangerschap of innesteling te maken, het kan dus echt geen kwaad.

gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer ervan te genieten!

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd en maak je geen zorgen! Het enige wat wel kan zijn is dat het wat langer kan duren voor je weer topfit bent omdat je lijf druk bezig is met een baby maken!

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Geen probleem! Had dat ook in week 5 en lag daardoor 3 nachten wakker omdat m'n neus zo dicht zat. Helemaal angstig dat ik daardoor niet voldoende sliep en dat het erg was. VK heeft me gerust gesteld (en een paracetemol geadviseerd waardoor ik weer sliep in nacht 4) het is alleen vervelend voor jou en het duurt wellicht wat langer omdat je lijf het zo druk heeft... Geen zorgen dus!!

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan geen kwaad! Ui naast je bed, rustig aan doen en veel vitamines eten zoals vers fruit enzo.
    Wel goed opletten met dingen zoals neusspray, hoestdrank en pijnstillers, veel mag je niet gebruiken als zwangere.

6. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Heb wel eens gehoord dat dat een zwangerschapskwaaltje kan zijn. dan zou het dus een heel goed teken zijn. beterschap

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Geen zorgen! Als je eenmaal een positieve test hebt is de innesteling al voltooid heeft mijn fertiliteitsarts ooit gezegd. Daarbij zei de gyn een keer toen ik verkouden was: verkouden ben je in je hoofd en longen, niet in je baarmoeder:D

Beterschap en gefeliciteerd!!

groetjes Patricia

8. AnElisa

AnElisa Actief lid

5 nov 2013
    198
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerker
    Utrecht
    Bedankt door de geruststellende reacties!

Voel me vandaag gelukkig al iets beter al heb ik weer een helse nacht achter de rug. Vanmiddag maar even bij slapen :)

Deel Deze Pagina