Paranormaal: Wat is het engste wat je ooit hebt meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kat1981, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh ik ben jaloers! Had dat eigenlijk best mee willen maken :)

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tja niet echt eng.. maar 11 nov. Was E. Jarig.

Ik leg de 10e mijn telefoon aan de lader en kijk nog ff op facebook. Springt hij iedere keer op agenda, de 10e.. ik weg gedrukt en zo tot een paar keer toe. Laatste keer nog is goed gekeken.. stond een afbeelding van een paar ballonnen en een kus afdruk.. en in eens schoot het te binnen.. opa was die dag jarig!

Volgende ochtend weer gaan kijken in agenda, afbeeldingen weg.. net of jij even wou laten weten dat hij er was...

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb dit 1 keer gehad, een duidelijke rozengeur, alleen mijn (ex)man en ik roken het, iemand anders die bij ons stond niet.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Whahahaha nou, die zaal is te huur, wil je het adres?? :D

Ik weet niet of je wat tegenkomt, want zoals gezegd heb ik het regelmatig gehuurd en was dit de 1e keer dat we daar zoiets mee maakten. Het scheelt, het huren is maar 30 euro voor een heel weekend hahahaha

5. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik vind het ook niet onprettig alleen ben zo benieuwd wie het dan is;)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vond het ook niet akelig, maar wist toen niet dat dat iemand kon zijn die een groet kwam brengen

7. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik rook 2 weken terug de hele dag een ziekenhuislucht bij ons in huis. werd er gek van en snapte het niet. heb een aantal keer gedacht straks beginnen de weeen en lig ik vanavond in het ziekenhuis

s avonds zag ik sterretjes en kreeg ik tintelende handen. gyn gebeld en moest meteen komen om vervolgens een nacht te blijven

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Mamabri ik ben erg benieuwd naar die oude kerk :p

Ik kan me voorstellen dat je er de bibbers van krijgt!
    Ik heb dat altijd bij kringlopen en met name de bedden afdeling... creepy............

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

30 euro?! Hier met dat adres! Een super goedkoop feestje, én met een beetje mazzel een paranormale ervaring.

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    En 7 kleuren stront schijten :)

11. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Whaa heb gister bijna alles gelezen en vandaag afgemaakt, nou gister bijna geen oog dicht gedaan en toch blijven lezen.. *domme doos ben ik ook*..

Heb zelf ook heel veel meegemaakt, vooral in mijn ouderlijk huis en mijn vorige woning..
    In mijn nieuwe woning heb ik gelukkig nergens last van en kan Gwn lekker rustig slapen..

In mijn vorige woning dacht ik echt dat ik gek werd..
    De deuren gingen vanzelf open en dicht, ik hoorde iemand door het huis lopen, mijn prullenbak ging open en dicht noem maar op..
    Op gegeven moment legde ik voor elke duur iets neer zodat ze niet meer open kon gaan.. Toch bleef het als ik ging kijken waren de deuren gewoon dicht en als ik weer in de woonkamer zat hoorde ik de deuren weer.. Dit gebeurde alleen als ml niet thuis was.
    Mijn man had een keer ochtend dienst en ging 05.30 het huis uit.. Ik lag in bed en kon niet slapen, op een gegeven moment hoorde ik mijn prullenbak open en dicht gaan en toen werd mijn naam geroepen met de stem van mijn man, ik dacht hij is al weg kan niet dat hij nog thuis is.. Ik scheet echt 1000kleuren, mijn moeder had een keer gezegd van als je word geroepen en je weet zeker dat er niemand is geef dan nooit antwoord.. Ik durfde mijn bed niet uit was zo bang.. Toen mijn schoonzusje gebeld(woonde in het zelfde flat) of ze kon komen, zij had mijn sleutel dus hoefde niet uit bed.. Heb er haar echt heel vaak gebeld als mijn man nachtdienst of ochtenddienst had..
    Ml geloofde mij eerst niet, maar toen we uiteindelijk verhuisd waren vertelde hij dat hij opgegeven moment ook dingen hoorde maar niet had verteld om mij bang te maken..
    Ik zag verder niks maar voelde wel heel erg aanwezigheid en als ik keek naar bepaalde hoeken in mijn huis 'zag' ik onzichtbaar iemand daar staan heel eng allemaal... En noem naar op, ik ben sowieso wel een beetje pananormaal aangelegd en goed ontwikkeld 6de zintuig (heb ik van mijn pa).. De laatste tijd was ik hier totaal niet meer mee bezig maar nu ik dit allemaal weer heb gelezen komt het weer naar boven. Ben super bang maar ook weer erg nieuwsgierig..
    Ik heb nog wel veel verhalen maar hou er mee op...

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik wou graag een mooie ervaring met jullie delen.
    Vorige week waren wij bij een begravenis (tante van mijn man)
    Mijn sm vertelde al in de auto iets aparts.
    Zij had deze week over een vlinder gedroomd,en toen ze later de dochter van de overlede tante aan de telefoon had vertelde zij dat er die week een vlinder op haar hand was geland.

Nou wij kwamen uiteindelijk bij de kerk aan en gingen na een zaal voor het gezin te condoleren.
    Oom,kinderen en schoonkinderen stonden in een rij.
    En op de einde van de rij was een raam.
    En tegen de raam aan (binnen) zat een vlinder.
    Deze bleef ook heel rustig zitten,maar bewoog wel af en toe.
    Mijn sm en ik keken elkaar aan en kregen beide kippenvel.
    Beiden denken dat de tante er zo toch nog even bij is geweest.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat is een mooie gedachte agnes!

14. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook genoeg meegemaakt maar om nu echt op het engste te komen.. Even goed nadenken hoor

15. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh wauw... Ik was echt rijp voor een inrichting geworden.
    Toen ik een jaartje 5 of 6 was stond er 's nachts altijd een man in m'n deuropening (slaapkamer). Het enige wat ie deed was grijnzend kijken. Ik leek in shock of verlamd of iets, ik weet dat ik heeeeeel bang was, maar me niet kon/durfde te bewegen, laat staan geluid maken. Het gekste was, hij leek op mijn vader. Alsof hij op m'n pa wilde lijken. Dit klinkt gek, maar hij had hele getrokken ogen en iets langere tanden.
    Ik vind het nog steeds raar waarom hij niet in m'n slaapkamer kwam of iets zei. Hij stond daar maar te kijken...

16. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dit had mijn vriend ook toen zijn vader een week op sterven lag. Hij liep thuis de hele tijd rond als een speurhondje en zei dat het soms bloemig/lekker ruikt. Ik zei dat het de was wel zal zijn of mijn parfum, maar nee hij kon niet precies verklaren waar het naar rook. Na de dood van zijn vader rook ie het niet meer. Toeval?

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Waarom mag je niet antwoorden als je wat hoort? Niet dat ik wat hoor, maar gewoon intresse :)

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou precies :)

19. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Geen idee waarom dat niet mag.. mijn moeder zei dat een keer heb haar eigenlijk niet gevraagd waarom niet.. maar ik was zo bang dat ik mijn mond niet eens kon bewegen laat staan terug praten. .:D

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Misschien zat hij juist wel verlegen om een gesprek..hihi

Deel Deze Pagina