Paranormaal: Wat is het engste wat je ooit hebt meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kat1981, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dit heb ik ook meegemaakt.
    Mijn moeder was bezig met mijn broertje en verwachtte dat ik wel zou blijven staan. Mijn vader was al aan de overkant met mijn zus en keek naar mij. Ik zag m'n vader staan, en dus stak ik over. Vervolgens kwam er een auto heel hard aanrijden. Mijn vader zag hoe ik door 'iets' werd opgepakt en werd teruggezet op de stoep.
    Ik was een jaar of 4 dus ik herinner me niets.

Mijn vader en ik geloven dat het een engel was. :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zat thuis te wachten op mijn vriend die thuisgebracht zou worden door zijn vader.

Op een gegeven moment hoor ik de auto...hoor ze gedag zeggen...autodeur dicht en hoor mijn vriend lopen door de hal naar de voordeur...sleutel in de deur en....

Toen niks....ik wacht even...helemaal niks. Huh...
    Dus ik ging naar de deur en deed hem open. Daar was niemand. Geen vriend...niks

Ik was nogal in de war. 30 minuten later...hoor ik een auto...weer gedag..weer deur dicht van de auto en weer mijn vriend naar de deur lopen....

En toen kwam hij wel binnen.

Heel apart en daarna nooit meer gehad.

3. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat een verhalen, dames. Sommige zijn doodeng, en sommige weer heel bijzonder, waarbij ik met tranen in mijn ogen heb zitten lezen. Bedankt dat jullie deze wilden delen.

Wat zijn sommige verhalen herkenbaar zeg. Ik ben blij dat ik dit topic heb gemaakt.

Hier ook weer zoiets, dit is ook weer een tijd geleden gebeurd. Wij hebben nogal een grote hond, een American Akita en is sterk genoeg om dingen te laten bewegen als ie zijn volle gewicht erin legt. Om eventjes een beeld erbij te vormen is hier een foto van zijn formaat:

Meneer heeft een vaste plek op de grond bij de bank, en als ie zichzelf uitrekt en met zijn poot tegen de bank stoot, staat ie binnen no-time aan de andere kant van de kamer. Zo ook die avond, meneer lag naast de bank, rekt zich uit en de bank vliegt zo naar de andere kant.

Goed, kan gebeuren. Alleen vloog diezelfde bank weer een heel stuk aan de kant een half uur later, ZONDER dat ie hem ook maar zelfs aangeraakt had. Het is dat ik het zelf gezien had, anders had ik het echt niet geloofd en gezegd dat Aiko dat gedaan had.
    Ik schrok me echt de tandjes toen ik ineens die bank zag verschuiven, zonder dat meneer Akita daar een aandeel in had! Was werkelijk mijn 'WTF!?????-moment' van de dag.:$

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Het engste was dat een collega en ik achter een lijkenwagen reden in de ochtend. Op een t splitsing stopte de auto en er stapte een man uit die ons wenkte. Echt een maffia figuur...

Wij zijn keihard om de auto heen gereden en in de achteruitkijk spiegel was geen lijkenauto meer te zien!

Bleek later dat er iets crimineels op die weg is gebeurd. brrrr

Heb ook eens een aardsengel gezien die me vertelde wat ik moest doen. Keek nog eens naast me en hij was weg... Daarna ben ik aan mezelf gaan werken en kreeg mijn leven een positieve wending.

Hier in huis een vervloekte kast gehad die nare geesten en demonen aantrok. Deze moesten we verbranden en er kwamen dikke rookwolken af de kast "gilde"in het vuur. Daarna het huis nog eens laten reinigen. Daarna was het hier rustig in huis.

Soms neem ik nog weleens wat mee omdat ik te open ben. Ook in drukke menigtes voel ik me niet lekker. Verder ook leuke dingen meegemaakt. Vlinders die soms even voorbij vliegen, leuke boodschappen in dromen.

Maar tegenwoordig ben ik er niet zoveel meer mee bezig vind het allemaal een beetje eng...

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het huis waar ik geboren ben heb ik tot mijn 6e jaar gewoond had ik altijd een droom (achteraf twijfel ik of het een droom is geweest)
    Ik zag altijd een man op de boven verdieping rondvliegen met een riem om waar gereedschap aan hing....ik ging verhuizen en toen was het over en heb mijn moeder dit toen verteld en wat bleek; ooit is daar een man gestorven en zijn beroep was timmerman.

6. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Wáárom lees ik dit soort topics. Die stomme nieuwschierigheid ook, brrr. Vooral dat verhaal van TS ook, echt zo eng! Ik weet nu al dat ik hier vanavond last van krijg.

Ga me best doen niet meer verder te lezen. :)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pffff, ik werd vannacht wakker en ik heb wel 20 minuten moed liggen verzamelen om naar de wc te gaan.. :(

Ik heb nog nooit 'iets' gezien, dus ik denk niet dat ik er voor open sta.. Dus de kans lijkt me heel klein dat ik nu opeens wel iets zou zien? Maar toch die angst he, schijterd.. :(

8. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    En toch verder lezen he, zucht. *slaat zichzelf voor het hoofd*.

9. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Hier idem! Ook vannacht. En dan vanaf de wc supersnel terug naar de slaapkamer, had er hartkloppingen van. En dat was alleen maar van dat andere topic. Nu heb ik hier nog weer van alles gelezen. Dom..

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik doe ook gezellig mee.. en dan toch weer hier terug komen om te lezen he!

11. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ja, ik ook...

Zucht

12. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Nadat ik hier wat dingen gelezen heb, ga ik mezelf heel hard wijs proberen te maken dat het niet waar is. Te eng voor mij :p

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het natuurlijk niet leuk voor jullie, maar ik zit hier wel van thank god, thank god, ik ben niet de enige. :):):) En inderdaad, toch steeds weer verder lezen, zucht.. :(

14. fall

fall Niet meer actief

Heel lang geleden toen ik nog thuis woonde, hoorde ik van alles.
    Ik sliep boven de keuken, en ik hoorde altijd wanneer iemand aan het brood smeren was, dan sloegen de keukenkastjes dicht etc.. veel lawaai dus. Dus ik ging naar beneden of ze ook wat zachter konden doen, want ik wilde slapen. Kom ik in de keuken, was er niets. Ik naar de huiskamer waar mijn ouders zaten, vraag ik of ze net in de keuken waren. "nee" was hun antwoord.

Ook een keer ik lag in bed hoorde ik in het hok iemand op klompen lopen, het was net of mijn vader aan het opruimen was ofzo. Dus ik naar beneden, ga gelijk naar het hok, niemand te bekennen. Mijn ouders zaten gewoon in de huiskamer tv te kijken.

Zo heb ik nog wat dingen meegemaakt. Ik stond er nooit echt bij stil en was ook nooit bang, totdat ik ook stemmen begon te horen. "of ik nou gek werd??" Ik heb het toen mijn moeder verteld. Wij hebben gevraagd of de geest of wat het ook was, weg wilde gaan. Daarna nooit meer iets meegemaakt, in het ouderlijk huis.

15. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een interessante verhalen!! Ook ik heb in mijn jeugd het e.e.a. meegemaakt. Ik had te maken met een entiteit die zeker 2x per week iets met mij deed. Ik voelde 'het' altijd aankomen en kon me dan niet bewegen. Ik was wel degelijk bij bewustzijn, maar kon me niet bewegen, niet schreeuwen om hulp.. het lag dan heel zwaar op me en na een paar minuten verdween het weer... ik denk dat jullie wel kunnen raden wat er is gebeurd... Nu jaren later heb ik te horen gekregen dat ik met een demonische entiteit te maken had die mij dus verkrachtte. Sinds mijn huwelijk heb ik het nooit meer meegemaakt, hoewel ik soms nog wel de angst heb.

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Zelf ben ik paranormaal. Ik heb hierin een eigen praktijk maar gelukkig heb ik nog nooit iets engs mee gemaakt. Ik waag mij ook niet aan geestoproepen en dergelijke zonder eerst bescherming te vragen.
    Ik had alleen laatst wel een 'hè nee hè' momentje.
    Wij waren op vakantie op een park met particuliere huisjes. Na een paar nachten onrust bij mij zoontje van 3 huilde hij weer in de nacht. Hij zei dat hij die meneer van twee huisjes verderop in de hoek van de kamer had staan, dat hij niets zei en alleen maar keek. Verder zei hij dat het jongetje naast de man wel lief was, die mocht blijvend. We hebben samen vriendelijk maar dringend de man verzocht te vertrekken. Daarna ging het goed.
    Het huisje twee verderop stond leeg en bleek dat de mannelijke eigenaar enige tijd terug was overleden waardoor zijn vrouw het huisje te koop heeft gezet. Het jongetje weet ik niet. Was een jongetje van een jaar of 3.
    Ik ben heel gemengd in gevoelens dat mijn zoontje deze dingen ziet. Het verbaasd mij niets met mij als moeder maar het maakt het leven wel iets ingewikkelder.

17. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Mijn ouders hebben veel moeite moeten doen om in verwachting te raken in het begin van hun huwelijk duurde het 3,5 jaar voordat me ma zwanger raakte.
    Helaas overleed mijn zus vlak voor haar geboorte.
    Jaren van hoop angst en verdriet gingen voorbij.
    Mijn oma die vaker voorspellende dingen bleek te hebben gehad zei tegen me ouders dat ze ooit nog een dochter zouden krijgen maar dat zij het net niet zou meemaken.
    10 jaar ging voorbij en me oma stierf op een dag in Mei 1981, mijn moeder zakte die avond na het eerste bezoek in elkaar , volgende dag moest ze komen bij de huisarts en ze bleek in verwachting test gaf niets aan alleen bloed onderzoek.
    Ik ben geboren in november 1981 ( 6 maands kindje) en reken maar terug naar mei.....best bijzonder he.

Ik heb mij oma dus nooit gekend maar als kind had ik vaak dromen over een vrouw die op een stoel zat zonder benen.
    Later hoorde ik dat door diabetes haar benen waren afgezet.

18. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    nu ik dit zo lees.. vlak na de zomer hadden we ineens een vlinder in de badkamer mijn vader kwam op visite en heeft deze weg gehaald een dag later loop ik naar zolder en zitten er 2 vlinder op zolder en ze zitten er nu nog! al zeker zes weken.. zou dit ook wat betekenen?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat ze hun 'winterslaap' houden :D

20. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mijn ouders hebben de oude slingerklok van mijn opa in de woonkamer hangen. Altijd als we allemaal samen zijn voor bijvoorbeeld de feestdagen of een verjaardag, stopt de klok met lopen. En als je hem weer 'aanzwengelt' stopt hij binnen een kwartier weer met lopen.
    De dag erna loopt hij weer als een zonnetje.
    Wij grappen altijd dat opa er weer bij is, die mistte immers nooit een feestje :)

Deel Deze Pagina