Paar dingen die wel apart zijn .... Toen ik een jaar of 5 en mijn zus 6 was reden we met mijn ouders in de lelijke eend in Frankrijk. We reden in zo'n gedeelte met van die kleine dorpjes allemaal en mijn ouders waren de weg kwijt. Toen begon mijn zus van 6 ze feilloos de weg te wijzen. En echt van links en rechts dan daarheen en het klopte gewoon. We waren daar nog nooit geweest. Ook heb ik gedroomd dat ik in Frankrijk liep op een brug met een hoepelrok en ik had een zoon, maar instinctief wist ik in mijn droom dat mijn zoon mijn vader nu was. Verder deed mijn moeder mijn zusje toen ze 3 was op de wc snachts, dus die was nog half in slaap. En een paar keer keek ze mijn moeder met hele lichte slaapogen in ene aan en begon ze vloeiend frans te praten :s Nou geloof me, mijn zus heeft nog steeds geen talenknobbel haha, maar wel heel apart. Nu komen onze voorouders wel uit La France, dus wie weet. Zelfde zus had een paar jaar geleden een ontzettend verkeerd vriendje, die haar alle hoeken van de kamer liet zien, bah! Geen echte vent dus. Maar goed, ze was net weer in elkaar geslagen en die engerd lag te slapen en in ene krijgt ze een douw in haar rug, zo van waar ben je nou mee bezig! en rook ze haar exvriend en haar echte soulmate. Ze wist instinctief dat hij het was. Ze vertelde me het de volgende dag. De duw was ook zo hard dat ze overal heeft gekeken of ze niemand zag. Ik zei dat ze weer een keer naar hem toe moest gaan, was ook al veel te lang geleden en ze waren ooit als broer en zus zo close. Dus oke, ze ging naar Rotterdam naar zijn tante om te vragen waar hij uithing, blijkt hij precies op die dag 1 jaar overleden te zijn. Verbrand tijdens een brand. Ze wist niet dat hij dood was, maar wel verklaarbaar waarom ze die duw van hem kreeg. Maar ook zo raar dat ze precies op die dag aan de deur stond,
Sluit ik mij bij aan dat heb ik ook gehoord! Vind het echt onwijs mooi. Ik schijn als klein meisje tegen mijn moeder te hebben gezegd van alle Mama's heb ik jou gekozen mijn moeder vond dit erg speciaal.
Aaah das erg speciaal idd! En de verhalen over de vlinderkindjes die komen in de vorm van een vlinder... brrr kippenvel en ontroering....
Mooie dingen mocht ook hé ? Ik heb zojuist voor het eerst iemand in het openbaar aangesproken, mag al jaren doorgeefluik zijn maar zo in het openbaar..tja snappen jullie vast wel,, dat vind ik nogal wat hoor.Ik denk dat het erg scheelt of de gelegenheid zich ervoor leent, en hoe je iets brengt. Het was in een winkel waar ik regelmatig kom voor wierook, edelstenen etc , geweldig!Mooie beelden, boeken, lampen..mijn walhalla Er verscheen iemand voor haar, en dat heb ik gedeeld. Met een rood hoofd want ik sta helemaal niet graag in de belangstelling wat dit betreft. Gelukkig werd het supergoed ontvangen.We hebben er in ieder geval allebei een glimlach op het gezicht van gekregen. Ik vond het mooi.
Een paar jaar terug zat ik in de auto en het stoplicht stond op rood. Vanaf mijn eerste rijles, zorg ik altijd dat de versnelling in de 1 staat en dat check ik meerdere keren (automatisme) als ik voor een stoplicht sta. Toen het stoplicht op groen sprong gaf ik gas en hoorde het harde gezoem; de auto stond in zijn vrij. Ik geneerde me een beetje ivm de vele wachtende auto's achter mij en duwde hem snel in de 1 om op te rijden. Precies op het moment dat ik de versnelling in de 1 zet dondert er een vrachtwagen met hoge snelheid links door rood... als ik direct was opgetrokken, had hij me van de linkerkant geschept en had ik het zeer zeker niet na kunnen vertellen.. dat was echt heel erg eng!!
Ik werd zwanger op hetzelfde moment toen mijn oma te horen kreeg dat ze niet lang meer zou leven. Mijn oma heeft steeds geroepen dat ze de kleine nog mee wilde maken. De keizersnede stond gepland op 30 augustus. Op 24 augustus werd ik s'ochtends gebeld door mijn oma, dat ze hoe dan ook de kleine mee zou maken. Die middag werd ik gebeld dat ze was overleden. S'avonds 26 augustus zat ik samen met mijn man op de bank. Een vlinder vloog naar binnen en ging op mijn buik zitten. De vlinder vloog weg, breken mijn vliezen!! Die avond is mijn dochter geboren. Eenmaal thuis gekomen, heb ik die vlinder nog drie keer gezien tijdens onze nachtvoedingen. Deze zat gewoon naast ons op de bank. Geen idee of het iets betekent, maar ik vond het een bijzonder iets.
Ik heb trouwens ook een verhaal over mijn miskraam. Ik heb, voor ik zwanger van Mayron was, een missed abortion gehad. Met 10 weken klopte het hartje niet meer. Na de ma zag ik steeds een soort doorzichtige zwarte massa, beetje rond was het, heel snel voorbij schieten. Mijn dochter zag het ook afzonderlijk van mij, ze zag hetzelfde. Ik zag het dan weer voor het raam voorbij flitsen, dan weer in de huiskamer, slaapkamer en vooral in de hoek van de deur. Toen Mayron geboren was moest hij de eerste nacht huilen en ik nam hem mee naar beneden, hij was in ene stil terwijl hij maar naar de hoek van de deur bleef kijken. Daarna nooit meer gezien en mijn dochter heeft "het" ook nooit meer gezien. Laatst zag ik er weer 1, die schoot onder de sta op stoel van mijn zieke moeder uit, ze heeft een zware spierziekte en zal nooit meer beter worden. Kan niet meer praten en bewegen. Zag in ene dat zwarte wolkje weer heel snel onder haar stoel vandaan schieten. Misschien haar guardian angel ......
Onze zoon heeft een vriendje die dingen ziet die wij niet zien. Zo wist die mij een keer te vertellen dat er op de school waar ze zitten allemaal dode mensen rondlopen en dat het er echt heel veel zijn. Kreeg toen ook wel de kriebels.
2 jaar terug ben ik bij een alternatieve man (sorry weet de naam iet meer ) geweest voormijn angstaanvallen. Het voelt voor mij vaak dat ik er niet ben, dat alles er niet is. Hij vertelde dat mijn ziel niet helemaal in mij zit. Hij is met mij terug gegaan naar mijn vorige leven. Daarin bleek in een man te zijn die stal, bedroog en zijn vrouw mishandelde. Door die daden ben ik toen opgeknoopt. (Dit heeft hij mij laten herbeleven) Ik kan/kon niet geloven dat ik zo'n slecht persoon was en heb daar zo om gehuild Het was zo echt, zo raar. Ik ben er heel raar en vol ongeloof weggaan. En nooit meer terug gegaan. Ik weet eigenlijk nog niet of ik het wel geloof, maar het heeft wel iets met mij gedaan
Mijn vader wou omdat hij aan kanker leed nog graag foto's van het hele gezin plus aanhang maken. Toen ik samen met hem op de foto ging begon ik enorm te trillen en hoorde ik een datum. ' Mijn ex had diezelfde datum een feestje en ik heb hem gezegd dat hij maar alleen moest gaan al zette hij de wereld op zijn kop ik ging niet mee want ik moest dan naar mijn vader. Mijn beste vriendin zat erbij en deed er samen met mijn ex een beetje lacherig over totdat... het idd die datum was en ik gebeld werd of we met spoed wouden komen want het ging ineens heel erg slecht met mijn vader en hij is op die dag nog overleden. Iets minder als een jaar later ben ik samen met mijn ex op een verjaardagfeest en zie ik daar een jonge vrouw zitten die bijna 5 maanden zwanger was. Ik hoor ineens mijn vaders stem en die zegt wacht maar pop over een paar maanden zit jij er ook stralend bij. Vanaf dat moment is hij mij blijven plagen in mijn dromen dat hij in het ziekenhuis naast mijn bed stond met een baby in zijn armen, ik heb hem gezegd dat hij mij dan ook maar moest vertellen wat het zou worden. Een week nadat ik zijn stem hoorde testte ik positief terwijl wij niet bewust met kinderen bezig waren. Dat was eind november en vlak na sinterklaas krijg ik een kerstkaartje van mijn moeder met een roze sterretje binnenin geen van alle andere kaartjes had dat mijn moeder heeft het gecheckt. Tijdens het gourmetten met kerst voelden mijn moeder en ik beide een koude rilling terwijl er niks open stond en wij niet naast elkaar zaten maar schuin tegenover elkaar. Ik heb mijn vader toen gevraagd wat hij wou eten... Mijn vaders verjaardag we gaan met zijn allen naar het crematorium en mijn moeder zegt tegen mijn dochter toen bijna 4 maanden oud slecht he zijn we bij pake op visite en heeft hij niet eens taart... waarop mijn dochter ineens heel intensief naar zijn urn en foto kijkt nog steeds moet ze elke ochtend ff naar de foto van mijn vader kijken en lacht er tegen.
Wow wat heftig allemaal. Ikzelf heb nooit zoiets meegemaakt, ik sta er ook niet echt voor open. Maar mijn zusje heeft een heel verleden. Wist toen ze klein was, details uit haar vorige leven. Wat haar naam was, hoe en waar ze woonde, hoe haar moeder was en hoe ze dood is gegaan. Ze vertelde ook dat ze mijn ouders zelf heeft uitgekozen. Toen was ze een jaar of 2, 3. Toen ze net kon praten zei ze tegen mijn moeder dat zij haar moeder niet was, wist ze hoe ze vuur moest maen zonder lucifers... Bizarre dingen. Ook heeft ze heel lang stemmen in haar hoofd gehoord en dus een lange geschiedinis bij de psychiater... Dus hoewel ik zelf niks van zoiets heb meegemaakt, geloof ik er wel heilig in!
Gisteren zag ik een foto op fb langs komen. Van mijn vorige buurjongen.. hij lag op de bank met zn hondje. Je zag dat naast hun op de foto een rare verschijning 2 hoofden.... brrrrr
Echt een enge topic maar heb ook wat meegemaakt. Werd een keer een soort van wakker in bed of wilde wakker worden maar dat lukte niet. Ik voelde alsof iemand mij bleef tegenhouden (soort van wurgen tegen het bed aan met een kracht van weet ik wat en ook kon ik niks zeggen alsof er een hand voor mijn mond werd gehouden) en ik niet overeind kon komen! Ik vraag mij nog steeds af wat dit is geweest. Dit is 2 jaar geleden ongeveer gebeurd. Ik had die ene nacht een Boedha naast mijn bed gezet, had hem gehad van mijn oma omdat ik niet zwanger kon worden en dit eventueel geluk zou brengen. Sinds dien ben ik er wel een beetje bang voor Boedha's geworden deze heb ik meteen weg gezet maar of dat ermee te maken heeft gehad?
Als een echte puber...heb ik 1x wat meegemaakt S'avonds lag ik op bed ik had me deur op een klein kiertje staan. Ik zag door het kiertje een man staan... Ik heb zo hard gegild en gehuild..
In vorige levens zijn wij allemaal daders en slachtoffers geweest. Het is misschien goed om te weten dat je vooraf bepaald wat je in dit leven mee wil maken om te leren. Er staan namelijk gebeurtenissen vast in het leven. De tussentijd kan jij zelf invullen, linksom of rechtsom maar dingen die je vantevoren hebt gekozen mee te maken staan vast. Ben je in het leven een slachtoffer of een dader dan heb je dat met de desbetreffende persoon afgesproken om beide ervaringen op te doen en te leren. Het is zelfs zo dat de dader een bekende of zelfs heel geliefd iemand is vanuit je zielen familie. (Al snap ik heel goed dat als je niet thuis bent in deze info dat dit echt heel ongelooflijk klinkt) Met andere woorden; iedereen is dader én slachtoffer dus zit daar niet teveel mee! Je kan alleen in dit leven bepalen wat je handelen is. Ps nog een kleine tip voor als je 'achter jezelf' loopt. (Zelf heel lang gehad) verbeeld je rood licht onder je voeten, zeg in jezelf dat je geaard en gecentreerd bent. Hiernaasg kan je je aura nog afsluiten. De beste tip voor paniekaanvallendie ik weet is je vingertoppen bij elkaar doen en op je thymus chakra kloppen (midden borst/nek ongeveer)
Dus als ik in een winkelcentrum loop en wordt neergeknald door een schutter hebben we daar allebei voor gekozen? Ik wil je niet belachelijk maken hoor, wil het echt snappen want ik ben zeer geïnteresseerd hierin. Zelf ook dingen meegemaakt. Laatste wat ik had meegemaakt was dat ik een man hierboven op de overloop zag lopen brrrrr heb gegild en gehuild zo eng vond ik dat. QUOTE=eef80;16033608]In vorige levens zijn wij allemaal daders en slachtoffers geweest. Het is misschien goed om te weten dat je vooraf bepaald wat je in dit leven mee wil maken om te leren. Er staan namelijk gebeurtenissen vast in het leven. De tussentijd kan jij zelf invullen, linksom of rechtsom maar dingen die je vantevoren hebt gekozen mee te maken staan vast. Ben je in het leven een slachtoffer of een dader dan heb je dat met de desbetreffende persoon afgesproken om beide ervaringen op te doen en te leren. Het is zelfs zo dat de dader een bekende of zelfs heel geliefd iemand is vanuit je zielen familie. (Al snap ik heel goed dat als je niet thuis bent in deze info dat dit echt heel ongelooflijk klinkt) Met andere woorden; iedereen is dader én slachtoffer dus zit daar niet teveel mee! Je kan alleen in dit leven bepalen wat je handelen is. Ps nog een kleine tip voor als je 'achter jezelf' loopt. (Zelf heel lang gehad) verbeeld je rood licht onder je voeten, zeg in jezelf dat je geaard en gecentreerd bent. Hiernaasg kan je je aura nog afsluiten. De beste tip voor paniekaanvallendie ik weet is je vingertoppen bij elkaar doen en op je thymus chakra kloppen (midden borst/nek ongeveer)[/QUOTE]
Ik heb heel vaak slaapverlamming en kan uit mezelf treden terwijl ik slaap. Kan gewoon na mezelf staan kijken. Verschillende mediums hebben mij vastgezet, maar op de een of andere manier lukt het me toch weer.. Of in een flits mensen langs de weg zien staan terwijl ze er niet zijn.. auto's aan zien komen en ineens zijn ze weg.. gepraat terwijl er niemand is.. als je op bed ligt en ineens een duidelijke stem tegen je hoort praten terwijl iedereen slaapt.. kan nog wel ff doorgaan..