Onze dochter heeft 16 november voor d'r verjaardag een furby gekregen super leuk ding! Maar enige nadeel is echt de batterijen die heeel snel leeg zijn. Hoe lossen jullie dat jou precies op? Of heb ik echt de verkeerde batterijen?
Hier moeten we ze ook om de paar dagen wisselen. Vriendin van me heeft er ook eentje en die heeft het er over dat ze ruim 'n maand met een setje batterijen kan doen.
We hebben nu wel oplaadbare van Duracell maar die zijn 1,2v en merk nu dat die na 1x opladen steeds zomaar uitvalt? Aldi dus? Nou zal morgen eens kijken want hier wordt ik ook gek van
We hebben Ikea batterijen, staat niet uren per dag aan maar heb tot nu toe 2 of 3 keer de batterijen verwisseld. Heb 'm al vanaf februari/maart!
Dochterlief heeft gisteren een furby gekocht. Bij de Bart Smit vertelde ze dat ze een mail hebben gehad van de fabrikant met als inhoud dat je het beste duracell batterijen kunt gebruiken want dat van andere merken de batterijen heel snel leeg zijn.
Wij hebben er duracell batterijen in omdat de verkoper zijn dat je alleen deze mocht gebruiken. 24November de batterijen er in gedaan en tot nu toe nog niet leeg.