Paranormaal

Discussie in 'De lounge' gestart door Riette89, 8 jul 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Had het als kind heel vaak. Vond het doodeng. Had heel veel nachtmerries maar zag en hoorde ook dingen als ik wakker was. Mn moeder vond mij vaak smorgens in een hoekje van de kamer. Omdat ik dan weer wat had gezien. Veel dingen weet ik nog goed, zelfs als peuter. Heeft veel indruk gemaakt. In mn tienerjaren ging het over en ik heb het maar 1x meegemaakt in mn volwassen leven. Doodeng!

Riette89 vindt dit leuk.
  2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    #62 dotje1986, 21 jul 2019
    Laatst bewerkt: 21 jul 2019
    Ik vind het paranormale heel eng. Mijn oudste dochter staat hier open voor en ziet erg vaak mijn overleden opa's en oma's. Maar de oma van mijn man is hier heel erg actief helaas. Mijn man heeft nooit afscheid van haar kunnen nemen.

De meest recente dingen die gebeurd zijn;

- Mijn man ging net naar bed en ik was nog ff beneden (mijn hoofd leeg maken van alle drukte). Hij lag net in bed en hoorde iemand de trap op- of af gaan. Meestal is het dan iemand die naat de wc gaat, maar er kwam niemand beneden. Bij navraag bleek er helemaal niemand uit bed zijn gegaan en mijn oudste dochter zei dat dit de oma van mijn man was.

- Paar dagen later werd mijn man 's nachts wakker van gerommel in de woonkamer. Dus hij ging naar beneden om te kijken, aangezien de hond ook beneden slaapt. De koelkast stond open en de hond lag in de bank. Die krijgt de koelkast echt niet open.

Deze week waren mijn dochters en ik foto's aan het kijken. Mijn oudste begon er weer over dat zij bepaalde mensen ziet en wees ze aan in het fotoboek. We zaten beide in de bank en ineens was het ijskoud naast ons. Allebei kippenvel aan 1 kant. Oudste zegt ow er zit iemand naast je mama. Wat je voelt is normaal. Daarna niet meer gevoeld.

Bij oudste staat regelmatig de deur ineens open, terwijl wij altijd met deur dicht slapen. Ik heb al verschillende keren een schaduw van een kleine vrouw gezien in het raam. Ik voel voornamelijk energie aan.

Op dit moment is het weer heftig qua energie en gebeurtenissen. Maar het komt mer vlagen. In ons vorige huis was het nog erger.

Riette89 vindt dit leuk.
  3. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Daar ben ik van overtuigd

Jackie87 en Riette89 vinden dit leuk.
  4. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014