De trailer is uit! http://www.youtube.com/watch?v=5d9ILag7mRA&feature=youtu.be Wie wil er heen? Zou het leuk zijn, of juist een flop? Ik ben benieuwd!
Is toch precies hetzelfde als de oude film? Ik weet niet of ik het leuk vind om in 3D mensen te zien sterven, haha Ik vind het wel een mooie film hoor, maar zie de meerwaarde er niet zo van in.
Wow... Ik wist niet dat dat er aan kwam!!! Ik denk dat ik daar wel heen wil! Wordt weer avondje janken! De effecten zullen wel heel mooi zijn!
Had een tijdje terug al geruchten gehoord.. Maar leek me te mooi om waar te zijn Of het echt een toevoeging is 3d weet ik niet.. Maar Titanic in de bios, daar ga ik voor
Ik wist ook niet dat die uit kwam! Wil er zeker wel heen! Het blijft een mooie film en het lijkt me grandioos om die in 3D te zien.
Ik heb 'm toendertijd in Tuschinski gezien en stond na afloop al half te trillen op mn benen. Dus in 3d..absoluut Niet om de film, die ken ik intussen wel, maar om t effect gewoon. (whaha m'n spellingcheck maakt van Tuschinski 'Christuskind' haha..das toch echt wat anders volgens mij )
Neee.. Dat kunnen ze niet maken.. Dan moeten we met zn allen naar Amerika! Zou toch een beetje blij maken met een gezonken boot worden dan.
nee ze zeggen dat dat wat anders is Ik hoop wel dat die hier gaat draaien en anders op dvd. Ik wil Titanic in 3d ik wil Titanic in 3d ik wil Titanic in 3d Stamp stamp stamp ikwilhet ikwilhet ikwilhet