mmm ik had de trailer gezien en die vond ik eng, durf hem niet te kijken hierdoor, maar hij valt dus tegen?
Wij hebben hem een aantal weken terug gezien op aanraden van vrienden. Wat een tegenvaller zeg.... We vonden er beide niets aan. Het enigste wat ik nog een beetje ''eng'' vond was het feit dat het meisje zoveel slaapwandeld. Ik doe dit zelf ook en sta volgens mijn vriend net als zij als een zombie in de kamer... Ehm, dat vind ik dan wel spooky maar meer van mezelf
deze heb ik gezien in de bios.. ik bedoelde, waar kan ik die andere 'versie' bekijken? jullie zeggen dat er 2 zijn.. of 2 eindes?
ja ik zoek me ook rot naar de tweede versie met dat gezin... waar hebben jullie deze gezien dan? is die te huur? of op internet?
ik wil hem zoooo graag zien, maar ik durf niet. ik weet nu al dat ik er weken slecht van zal slapen!! tja ik ben een watje!! groet joyce
Ik heb hem ook gezien.. Wat ik er van vond.. Hmmm... Ik weet het niet. We zaten hem zoiezo met z'n vieren te kijken en dan is de spanning er al een beetje af omdat je elkaar stiekem in de gaten gaat houden. ( Ik zit liever alleen met hubje zodat ik helemaal IN de film kan zitten , vind hubje wel leuk want die laat me ook regelmatig verschieten... ) Nu was er 1 moment dat ik wel enorm verschoten ben en dus zowat tegen het plafond zat.. Dit was niet echt door de film maar omdat er iemand ineens heel hard op onze deur klopte en je in de film net een van de nachtopnames kreeg te zien waarin er ook iets gebeurde.. Ik had meer van de film verwacht.. Weet niet goed hoe uit te leggen.. En het einde vond ik een beetje te ehm.. leeg ? Blair Witch Project daarin tegen van die film heb zeker 1 maand lang schrik gehad. ( Iemand vertelde mij dat het een waargebeurd verhaal was :/ ) Hubje moest van mij ook toen ie tijdens de film moest plassen de alle lampen aanzetten en de film op pauze..
Hier de link voor de trailer van deel 2 Paranormal Activity 2 Teaser Trailer - ShockTillYouDrop.com zal wel net zo saai zijn als deel een
ik vond hem best eng hoor weet n iet of ik deel 2 zo snel zou kijken hahah. ik wilde deel 1 graag kijken en me schoonzus zei al je moet niet alleen kijken dus samen met mijn man gekeken maar af en toe kroop ik toch even tegen hem aan schrok me wild af en toe
Zo hey !! Ik wilde de trailer van deel 2 kijken maar verschoot er zo van dat ik hem uit heb gezet , LOL. Had niet verwacht dat er ineens een man de camera toe werd gesmeten..
heb deel 1 in een vakantiehuisje in de bossen gezien. slapen ging daarna echt minder. Weet niet of het slim is om deel 2 wel te kijken, vooral omdat er een baby in voorkomt en ik op de een of andere manier nu toch al angstiger ben en eerder schrik. maar ben waarschijnlijk heel eigenwijs en zal hem toch gaan kijken.
vond hem wel spannend maar niet super. ik ging daarna naar bed en kwam erachter dat ik toch niet op mn gemak lag niet zo lekker geslapen haha nou zei me vriend gister; er is ook een deel 2! hij had het over een baby en een hond. als ik ergens niet tegen kan in films is als er dingen gebeuren met dieren & baby's het helpt ook niet echt dat ik zwanger ben want nu kan ik helemaal nergens meer tegen dus of ik hem ga kijken...ik weet het nog niet
hahahah ik vond de film net als zovele hier echt te gaar gewoon.... Vind hem wel goed in elkaar gezet maar eng neuhh dat niet... Er zijn trouwens 3 verschillende einde's he... vind ik ook zooo vaag... 1... die knul wordt tegen de camera gegooid.. ze gaat bij hem zitten en komt dan met haar gezicht heel dicht bij de camera... 2... die knul wordt tegen de camera gegooid..ze komt binnen loopt op de camera af en snijdt voor de camera haar strot door.. 3...die knul wordt tegen de camera gegooid.. ze komt binnen met het mes en gaat op bed zitten en wordt de volgende ochtend gevonden door der vriendin.. die de politie laat komen... En die schiete haar geloof ik dood later .... Allemaal zooooo vaaaaag deel 2 zal ook wel een afknapper zijn maar goed wil hem toch zien
durfde niet te kijken maar onlangs toch maar ervoor gaan zitten en we hebben hem gekeken. vond het eerlijk gezegd tegenvallen. vooral omdat je met gigavragen blijft zitten en dat vind ik weer irritant:x. maar ik had meer schrikmomenten enz verwacht, ik vond dit iets te simpel eigenlijk. kan het niet goed omschrijven, maar ik had meer verwacht. groet joyce ben wel weer benieuwd naar deel 2!!
Ik heb hem héél heldhaftig 's avonds laat in mijn eentje gekeken, met alle lichten uit, voor extra effect Nou had ik dat maar nooit gedaan. Ik ben een echte horrorfreak (ik lees ook veel horrorboeken en heb zo'n beetje iedere horrorfilm gezien), maar na deze film heb ik twee uur lang met huizenhoog kippenvel met alle lichten aan zitten wachten tot mijn vriend thuis was. Echt vreselijk. Ik kan niet precies benoemen wat ik er nou zo eng aan vond, want er zitten op zich niet veel schrikmomenten in. Het is de hele sfeer van de film denk ik. Het feit dat het zo realistisch gefilmd is. Die momenten dat ze gewoon urenlang stil naast het bed staat. En natuurlijk het einde. Het is echt zo'n film die pas echt tot je doordringt en op je inwerkt als hij al afgelopen is. En dan word je pas écht bang. The Blair Witch vond ik trouwens van hetzelfde kaliber. Met stip mijn twee engste films dus.