Vraagje, sinds een tijdje heb ik regelmatig grijzige vlekken in de kleding als het uit de was komt. Ik kom er maar niet achter waar het aan ligt. Rubber is schoon Iedere maand wordt de machine gereinigd/kookwas Geen bellenblaas Vlekken zitten op voor en achterpand Vlekken zitten vaker op lichte kleuren Ik gebruik Ariel tabs Iemand nog suggesties waar het aan zou kunnen liggen? Deze maand al 3 shirts klikoklaar
. Vaker met poeder dan met vloeibaar helpt bij mij ook goed. Ziet er toch 's vetluis uit Nadeel van die tabs vindt ik dat je zelf niet kan doseren Voor de meeste was kan ik prima met de helft toe.
Ik heb het gehad toen de lager kapot bleek, maar dit kun je zelf al horen doordat hij dan meer herrie maakt. Altijd alleen vloeibaar wassen is niet goed. Ik zou het bakje waar het wasmiddel in gaat eens goed schoonmaken en naspoelen met kokend water en dan soda erin en een lege trommel wassen met 90 graden.
Machine draait iedere maand een kookwas met reiniger Bellenblaas is hier een "no go" en op het achterpand sowieso niet echt voor de hand liggend
Dat komt van het vloeibaar wasmiddel. Ik had het ook geregeld en nu sinds een half jaar over op waspoeder en nooit meer vlekken. Het is echt zooi dat vloeibare spil mits je neutral gebruikt maar al die zooi met die luchtjes blehh
Wij gebruiken ariel vloeibaar maar hebben geen last van vlekken. Zou het aan de dosering kunnen liggen? Weinig was in verhouding met een tablet. Je hebt in verhouding echt heel weinig wasmiddel nodig. Je zou de vlekken nog kunnen behandelen met ossegal voor je het als poetslap gebruikt.