Ja, daar besteld mijn vriend ze ook altijd. Hij heeft er nog nooit problemen mee gehad. Je krijgt de code direct te zien en krijgt hem ook per mail.
Ja die is betrouwbaar. Koop ze daar ook altijd en je krijgt direct de code. Let goed op dat je de Nederlandse code koopt, je kunt bijv ook Amerikaanse kopen maar die kun je niet in de NL store gebruiken.
Bedankt!! Vind t alleen raar dat je meer betaald dan de waarde vd kaart In de winkel krijg je vaak juist korting
Heb daar ook al 2x besteld. Vind het ook wel apart dat je er meer voor betaald. Zal vast wel weer een simpele reden voor zijn. Volgens mij hadden ze daar ook wel eens een korting gehad, weet het niet zeker.
Hoezo is dat apart? Ze moeten er natuurlijk wel wat aan verdienen hè Ze vragen toch maar 2 meer voor een kaart van 15 toch? Kan ik geen benzine en parkeergeld voor verbrassen om naar de stad te rijden voor zo'n kaart, dan ben ik meer kwijt 😜
En koffie en dat leuke rokje en schoenen voor de kids... Maar goed... Ik betaal bij de hema wel gewoon 15 voor 15 tegoed. Maarja..... Als je het perse NU wil...