hoi hoi even een vraag aan de dames die vaak gaan zwemmen ik ben nu dus begonnen met 1x in de week te gaan zwemmen (baantjes trekken) maar nu ben ik 4 dagen geleden gestopt met de pil dus zou een deze dagen ongesteld moeten worden hoe doen jullie dat als jullie twijfelen of jullie ongesteld worden doen jullie een tampon in voor de zekerheid of gaan jullie niet? graag snel antwoord er is me gevraagt om vanavond te zwemmen
je bent het nog niet dus? Ik word het nooit in één keer, het komt langzaam op, maar ik doe dan wel een tampon in voor de zekerheid.
nee hoeft niet. Tijdens het zwemmen zul je geen last hebben. Wel als je eruit komt. Mocht je toch voor het zekere willen gaan, tampon gebruiken. Ik gebruikte trouwens wel altijd tampons, maar niet als ik nog niet ongesteld was. Gokje nemen dus!
zoo das snel haha oke nee ben het nog niet de ene keer wordt ik in 1x ongesteld echt veel en de andere keer heel weinig maar goed dan doe ik voor de zekerheid maar een rakket erin thnx
Ben zelf zweminstructrice geweest en inderdaad voor de zekerheid gewoon tamponnetje erin; als je dan uit het water gaat gelijk verversen want er komt inderdaad wel wat water in (maar niet zoveel dat hij helemaal niks meer opneemt hoor).