is het weer een fase?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by ikke1981, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn is eigelijk nooit echt een beste slaper geweest, maar hij sliep meestal toch wel tot 7 a 8 uur.
    Maar sinds een paar dagen is het weer bal, hij gaat weer huilen als hij naar bed gaat, is weer vrij onrustig in zijn slaap, en vroeg wakker.

Hoort dit erbij, of is het weer iets wat bij zijn leeftijd past?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Lang leve de fases ;)

Hier ook een paar weken zo'n fase gehad rond die leeftijd. Vooral 's avonds veel miepen bij het slapen gaan, soms wel een uur lang. Maar dat was dan echt aandacht vragen, want als je hem riep kon hij gelijk normaal praten. terwijl bij echt verdriet ze wel even nasnikken.. 's nachts inderdaad ook meer huilen, waarvan ook een stukje aandacht (ook weekje last met kiezen, toen wel paracetamol gegeven). En 's ochtend ook iets eerder inderdaad.
    Om vervolgens overdag ook humeurig te zijn..

Maar ik denk dat het binnen een maand wel over was :(

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Meestal zijn het wel fases ja.
    Maar hoe lang ze duren is nooit te voorspellen.
    Sommige dingen zijn binnen een week weer over, maar andere fases duren soms wel een jaar. (sorry)...
    Lastig is het wel hoor, omdat je over sommige dingen best heel erg ongerust kunt zijn...
    Sterkte d'r mee!

Groetjes, Janet

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja een fase denk ik.

Ik ben er met Isabella rond die leeftijd ook zelfs weer 's nachts uit geweest. Zelfs nu nog wel eens. Wordt ze gewoon een beetje wakker en dan moet ze even mama of papa zien en gaat weer slapen.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw ik maakte me geen zorgen hoor, maar had meer zoiets neeee niet weer de ellende van niet doorslapen, na 2 jaar sliep hij eindelijk door, en daar hebben we 8 weekjes van genoten, dus het is weer even wennen zeg maar.

Ach een maand, nou ja op 2 jaar is dat niks hahaha. Gelukkig wel een herkenning dus.
    Dan maar even doorzetten :D

Share This Page