Soms lees ik op dit forum dat er ( aanstaande) mama's zijn die er goed kunnen koopjesjagen, bijv (leuke) merkkleding in de aanbieding etc. Hoe doe je dat dan precies, ga je dan perse iedere week naar de winkels en struin je die af? Of krijg je daar reclamefolders van ( ik woon in een buitengebied en wij krijgen nooit folders) die je uitpluist? Alvast bedankt GRoetjes Elles , een aanstaande mama
Internet! Afgelopen weekend toevallig op bij een webwinkel met 25% korting en vaak hebben webwinkels nog kleren van vorig seizoen in de aanbieding. Af en toe naarder prenatal of babyplanet als bet opruimingseizoem begint. Eigenlijk koop ik bijna niets voor het volle pond, behalve een jasje deze lente omdat die nogal hard kunnen gaan en ik 1tje erg leuk vond.
Aanmelden nieuwsbrieven webshops. Mijn oudste dochter is nu 2,5 en die draagt veel bengh en ninni vi. Bij het uitkomen van de collectie kon ik al bestellen met 10% korting, en zelfs nu het in de winkel nog voor de volle prijs hangt, koop ik al een tijdje met 30-40 of 50% korting. Kortom overal aanmelden!
Goed opletten helpt al een hoop. Ik heb zondag bij een heel klein winkeltje bij toeval een broek shirt en schoenen van vingino gekocht voor 33 euro totaal. Loop gewoon overal binnen dat helpt.
Zelfs bij de kringloop loop je weleens tegen merkspul aan. Of andere goede kwaliteit kleertjes. Heb er al verscheidene dingen van Noppies vandaan en wat vd hema(zelfs een vestje waar nog een prijskaart vd hema in zat!). Wij weten niet wat het word en aangezien die kleintjes zó hard groeien, besteed ik niet al te veel geld aan maatje 50/56. Veel bij zeeman, 2e hands en hema gekocht. Hoop straks wel wat mooie meiden- of jongenskleertjes te kunnen kopen als ie geboren is, vind ik toch wel erg leuk. Zeker als ie een maand of 2 is.
Kijk bij de topic gratis en aanbiedingen. Verder app dowloaden reclamefolders.nl Vind je alle folders. Prenatal heeft mamamazzeldagen in maart en september. Hetzelfde moment is dan ook babydump erg goedkoop. Verder, geen merkkleding voor kinderen, want ze groeien er toch snel uit, dus veel zeeman, wibra, v&d, h&m, hebben ze hele leuke kleertjes. Ook goedkoop.
via shoppingcommunities kun je 40 tot 70 % korting krijgen op merkkleding. Bij Limango hebben ze vaak kinderkleding. Ze bieden een aantal dagen een bepaald merk aan, dus als iets echt gewild is moet je er snel bij zijn.
Aanmelden bij de nieuwsbrief van Noppies dan ziejeprecies wanneer de sale start. Van H&M en V&D krijg ik post thuis over grote uitverkoopacties (klantenkaart, catalogus), vaak met kortingscodes. Via fb en twitter volg ik kleinere lokale boetiekjes die regelmatig leuke aanbiedingen hebben.
Wat al gezegd wordt idd bij veel site's een abbo nemen op de nieuwsbrief. En op een gegeven moment weet je ook wanneer de uitverkoop iedere keer een beetje begint.
Ik heb een voordeelpas waarmee je korting krijgt bij allerlei winkels met baby en kinderkleding en ook andere producten. VoordeelPas voor jonge gezinnen - VoordeelPas
Nieuwsbrieven in de gaten houden. Doe ik ook voor mezelf. En nu ook al met dingetjes voor de kleine. Superhandig. En verder hier op het forum kijken. Zo heb ik dus vanmorgen weer een bergje kleding ingeslagen bij de supersale van Z8.
de app reclame folder en de lokale kranten in de gate houden.. zo had ik van de week een bon met 50% korting op alle kinderkleding bij de babywinkel hier in het dorp op de gehele zomercollectie (dus onze man is weer een paar babyface en feetje tshirts + een broekje rijker)
Kleding, veel online, googelen voor websites. Zo heel veel kleertjes met 50-75% korting. Dat het model of kleurtje vorig jaar was maakt me niet uit. Ook op dit forum in de aanbiedingenhoek staan wel eens leuke tips, bijv. een tijdje geleden dat pampers simply dry maat 3 ergens omgerekend 10 cent per stuk waren. Dan is het voor mij alvast inslaan.