Een week of drie geleden heb ik bij de Prenatal een parasol gekocht voor de bugaboo. Hartstikke duur ding, maar a la. Alleen nu zag ik dit weekend dat het ijzer waarmee je de parasol kunt stellen al gebroken is! Heb me natuurlijk rotgezocht naar het bonnetje, maar dat kan ik nergens meer vinden. Wat zal ik nu doen? Teruggaan naar die Prenatal, maar ik heb geen bewijs dat ik de parasol daar gekocht heb. Of mailen (met foto's) naar bugaboo zelf?
Mailen of bellen naar Bugaboo zelf. Meestal doen ze helemaal niet moeilijk over dat soort dingen. En als dat niet lukt kun je het altijd nog proberen bij Prenatal.
Ja klopt maar alleen als je het aankoopbedrag van de parasol hebt gepint zonder evt andere aankopen. Anders is het nog niet te zien op je afschrift
Maakt bij ons nooit wat uit hoor. Gewoon ff terug gaan met je bankafschrift moet geen probleem zijn. Het is alleen wat moeilijker voor de verkoper om het voor elkaar te krijgen bij de fabrikant. Mij lukt het altijd gewoon, want meestal doen de fabrikanten niet zo moeilijk.
tja, ik heb dus deels betaald met een kadobon en de rest gepind... op het afschrift zie je dus maar een bedrag van 15 euro... Ik heb inmiddels bugaboo gemaild, ben benieuwd.
Nee heb nog niets gehoord. En de parasol is nu compleet doormidden gebroken Ga denk ik maar eens op zoek naar een telefoonnummer.