Hoihoi, Ik ben opzoek naar een leuke hoes voor de maxicosi, van koeka o.i.d. Waar kan ik die het beste bestellen/halen? Groetjes, Alieke
Prenatal verkoopt voor 10 euro universele hoezen. Weliswaar maar in 3 of 4 kleurtjes (Fuchsia, Blauw, Zwart, Wit) maar dat scheelt nogal met de Koeka hoezen. Die van Prenatal zijn ook van badstof.
Koeka heeft een heel uitgebreide website (gewoon met .nl erachter) (ik ben ook zwaaaaaaar fan!!!) en daar staan ongetwijfeld de verkooppunten op Ik weet niet waar je woont, maar in eindhoven weet ik in ieder geval één adres wat alles verkoopt van koeka en anders kan bestellen.
Dankjewel voor de tips, ik ga eens goed rondneuzen! Hier ook redelijk koeka fan 8) Mijn dochtertje barst van de koeka spulletjes en waar ik nogsteeds het meeste blij mee ben is de koeka slaapzak die verstelbaar is en dus lang gebruikt kan worden! Onze maxicosi hebben wij al gebruikt bij de 1ste en is iets wat versleten, dus kan ik hem weer leuk oppimpen!
Ik bestel mijn Koeka-spulletjes op www.trappelzak.nl . Vind de spulletjes ontzettend mooi! Had laatst een vrij grote bestelling met dekentjes, lakentjes, badcape, wikkeldekentje, rompers, slaapzak en nog meer. Als extraatje heb ik van haar een pyjamaatje/kruippakje twv 25 euro erbij gekregen (heb ik wel zelf om gevraagd, vond ik wel op zijn plaats bij zo'n grote bestelling). Goede service!
Hihihi... De onze is ook al gebruikt maar dat is een zwarte met zilveren kroontjes erop... Nu heb ik een meisje en dan zal ze ook in het roze liggen ook... En reken maar dat mijn cosi vies is geworden, Jelle kon vreselijk spugen in het begin... Hmm... Die van Koeka zijn wel erg prijzig... Ik ga nog even verder zoeken...
Wat ontzettend gaaf gedaan, daar kunnen de designers van Maxi Cosi nog een puntje aan zuigen. Heel mooi gedaan en de stof zit er ook heel mooi omheen. Daar kun je geld mee verdienen joh!
merci voor 't compliment . Heb er al veel leuke reacties op gekregen en ook direct de vraag "waarom maak je hier geen nieuw Whoost! artikel van?!!" maar ik weet het niet zo goed, mijn artikelen zijn zowieso allemaal handwerk en dan dit, ik vrees dat de kostprijs net ietsje te hoog zou liggen. En hoe zit dat met de patenten van Maxi-cosi( dorel) , denk dat ze' t misschien niet zouden toestaan... enfin maar voor mezelf en mijn klein meisje is het wel super
Nathalie; Wat mooi gemaakt zeg! Was ik maar zo handig! =D> De rest, thanks voor de tips! Ik ga eens goed rondneuzen!