Mijn dochter is nu 7 maanden en we hebben eigenlijk nog nooit een parasol hoeven te gebruiken. Nu het weer mooier wordt, lijkt het me toch handig. Of gebruik je hem nog maar weinig als ze ouder worden?
Mijn zoon is nu 18 maanden en ik gebruik hem nog steeds, maar ik ga veel naar het strand en wandel elke dag zeker 1 uur...
Ik heb hem nooit gehad en nooit gemist. De kap van de kinderwagen is genoeg, anders trek ik de wagen ipv te duwen (achteruit). Nu heb ik ook een ukkie met een getinte huid, hoef niet zo bang te zijn dat ze zich verbrand oid.
Ik heb hem gekocht maar nooit gebruikt. Ik vind het zo'n onding elke keer als je een andere kant op loopt moet je dat ding weer verstellen. Nu hebben we een bugaboo dus als het echt heel zonnig is zet ik de duwbeugel de andere kant op en loop ik door zodat ze niet in het zonnetje zit. Maar ook hier 2 kindjes die snel bruin worden, nr 3 is wat lichter dus misschien dat we van d ezomer onze parasol eindelijk kunnen gebruiken!
Ik heb er nooit eentje gehad. Mijn jochie is van augustus. Dus de 1e paar maanden zat hij in de beschutting van de reiswieg. Het 2e jaar heb ik het ook niet gemist. Het kind helemaal insmeren, niet teveel kleding aan. Petje op! En ik ging tot op het warmst van de dag niet naar buiten met hem. Meestal in de ochtend even boodschappen of een stuk wandelen. En dan is er meestal aan 1 van beide straatkanten wel schaduw. En hetzelfde voor 's avonds. Dat was dan op echt warme dagen..
Same here. Je kunt echt niet fatsoenlijk een winkel in met dat ding. Dochter is nu bijna 2 dus een beetje zon is gezond, maar toen ze baby was heb ik 'm ook weinig gebruikt. De kap bood meestal genoeg bescherming.