Hey, Als ik op 2dehands forums kijk, valt het me echt op dat de quinny buzz buggy's je om de oren vliegen.. Iedereen doet hem precies weg. Nu vraag ik me af waarom.. IS het geen goede buggy? Kan iemand anders ook een andere buggy aanraden? Wij hebben een kleine auto, dus vind het niet zo'n makkelijke bevalling! groetjes
Mijn schoonzus heeft hem en ik nu ook. Ze was er erg tevreden over. Alleen in de supermarkt wil het voorwiel wel eens blokkeren, zij heeft een dubbel voorwiel er op gekocht waardoor het probleem weg was. Ik heb wel eens mensen gehoord dat ze de bak erg klein vonden. Die ervaring heeft mijn schoonzus niet. Ze heeft nu haar 2e er in gehad dus............................... Ik heb hem ook gekocht omdat hij lekker compact is.
er zijn een aantal dingen die als ik die van te voren had geweten, had ik hem waarschijnlijk niet gekocht. Idd het voorwiel blokkeert op gladde vloeren, onze kleine was vrij groot waardoor hij met 3maanden in de buggy moest liggen omdat de bak te klein was. voordeel vind ik dat je buggy op verschillende standen kan én vooruit of achteruit bevestigd kan worden. Hij is makkelijk in omgang, hij is licht en je klapt hem zo in.
Wij zijn tevreden met onze Quinny Buzz. Makkelijk wendbaar en in te klappen en niet te zwaar. Hier geen last van voorwielen die blokkeren op gladde winkelvloeren. Misschien omdat wij een 4-wieler hebben.
ja hier ook dat probleem met gladde vloeren. ook is de rem al kapot geweest, en nog wat. we hebben nu de bugaboo cameleon. die bevalt ons super.
Ben het er helemaal mee eens! Als ik het vantevoren had geweten dan had ik een ander gekocht. Verder is de Buzz wel gemakkelijk in te klappen en redelijk licht.
NEE, absoluut niet. Ook wij hebben hem na 3 maanden verkochten en een easywalker gekocht. Heel kleine bak en ongelooflijk veel kraken!!
ik heb hem ruim 2,5 met veel plezier gebruikt. Helaas ging de duwstang kapot en het maken was heel duur, dus hebben we nu een cameleon gekocht. Voordelen waren voor mij, het super makkelijke in en uitklappen van de wagen, hij was lekker licht, ziet er leuk uit en de duwstang kon hoog. Nadelen: hij piept en kraakt als een gek... het voorwiel blokkeert idd op sommige vloeren, de bak is best klein. oh ja nog vergeten, ik wilde mij buzz natuurlijk eerst laten repareren, maar (lang leve marktplaats :x ) alleen het inbehandeling nemen van de wagen kost al 120, 00 dan hebben ze nog niks gemaakt... dit komt dus door de verkoop op marktplaats, mensen kopen een tweedehands wagen op marktplaats en willen hem door quinny snel, makkelijk en voorheen goedkoop laten nakijken... (zei de dame van quinny aan de telefoon)
Ik ben heel tevreden over de Buzz. We hebben hem nu twee jaar, we zijn met de Buzz de halve wereld over gevlogen, veel het vliegtuig in en uit, heeft dus al veel te voorduren gehad maar werkt nog steeds prima. Wel hebben wij het voorwiel vervangen door de terreinbanden en dat is echt een aanrader. Maakt minder lawaai en rijdt veel comfortabeler door de luchtbandjes. Vaak lees ik hier wanneer men advies vraagt over de Buzz dat de Bugaboo veel beter is, ik vind dat een rare vergelijking omdat die echt veel duurder is. Ik vind de Buzz een prima wagen voor een prima prijs.
Alleen de buzz modellen VOOR 2010 schijnen te blokkeren op gladde vloeren, de nieuwe 2010 modellen doen dit niet, ben er heel tevredn over
Wij hebben net een buzz gekocht omdat we inderdaad hoorden dat hij juist erg prettig is met een kleine auto (klein in te klappen) ook heeft hij een kleine draaicirkel waardoor hij makkelijik handbaar is in winkels. Wij hebben ook een 4 wiel, 3 wieler is misschien in het begin leuk maar wanneer de kleine ouder (lees zwaarder) word bleek het erg zwaar te duwen, laat staan als je nog een tas boodschappen of een tweede erbij hebt. succes met zoeken!
Ik heb juist de ervaring dat dit ondersom het geval is, wij begonnen met een vierwieler maar op een gegeven moment ging dat zwaar lopen, toen overgestapt op de driewieler en dat liep veel lichter.
Hier bevalt de buzz erg goed. In het begin hebben we gehad dat de glijstang voor het inklappen steeds stroever ging en we hem op een gegeven moment haast niet meer in konden klappen. We hebben toen probleemloos een nieuw onderstel gekregen, viel nog binnen de garantie. Het slippen van het voorwiel op gladde vloeren heeft niet alleen onze buzz, ook onze buggy. Onze uk is erg klein, dus heeft tot 8 maanden in de bak kunnen liggen. Wel begint ze inmiddels zo'n beetje uit het zitje te groeien, dat is minder. Het voetensteuntje kun je niet handig verstellen. Die staat vast of bungelt los. Handig inderdaad de verschillende standen voor- en achteruit. En ze zit er heerlijk in. De buggy wil ze het liefst zsm uit springen, maar in de buzz kun je haar de hele dierentuin doorrijden en slaapt ze nogsteeds in bij dat soort gevallen (absoluut niet in de buggy oid). Dat je de buzz zo vaak te koop ziet is omdat het een veel verkocht model is. Hij is erg goedkoop voor wat hij te bieden heeft. Toen we laatst dus in de dierentuin waren heb ik er een heleboel gezien. Vergelijkbare wagens zijn een stuk duurder.
hier ook een buzz, wij zijn ook super tevreden.....ons meisje is ook niet super groot dus heeft tot ongeveer 5 1/2 maand in de bak gelegen, toen ging het eigenlijk nog steeds wel maar mevrouw wilde meer zien. Wij hebben de 4-wieler en blokkeren hebben we dan ook geen last van, ook piept en kraakt onze wagen niet. succes met het maken van je keuze
Wij zijn super tevreden over deze kar. Gebruiken hem nu na 2,5 jaar nog steeds regelmatig, geen last gehad van blokkeren ofzo.
100% tevreden! Wij hebben onze Buzz op marktplaats gekocht en hij bevalt ons prima. We hebben er een all terrain voorwiel op zitten en hierdoor hebben we nooit last van blokkeren. Hij rijdt heerlijk, is lekker wendbaar, makkelijk in gebruik en ik vind de bak niet te klein. Ik vind het ook fijn dat je de buggy naar je toe kan plaatsen.
als het voorwiel blokkeerd kun je ook gewoon ff zo'n spray erop doet dat ie weer goed glijd. een auto moet ook gesmeerd worden en als je dan zo'n dubbel wiel voor doet(4 wielen dus) dan is het probleem helemaal opgelost. ook is er voor de bak een oplossing. je kunt gewoon de maxicosi mura dreami erop zetten. komt uit dezelfde fabriek. en je moet de dreami toch appart kopen.. idd de nieuwe modellen piepen/kraken niet
Jups, de 4wiel voorkant is eigenlijk los te koop dus als je een driewieler koopt en de losse dubbele voorwielen dan kan dat. En idd, je hoort veel over de buzz ook slechte dingen maar in veel gevallen zijn dit minpunten die er in de nieuwere modellen steeds uitgewerkt zijn. Daarom wilde wij ook persee een buzz van 2010 en daar heb ik nog geen klachten over gehoord eigenlijk.. Ook de kleine wagenbak valt heel erg mee! t enige waardoor ie kleiner is/lijkt als andere is t midden, daar is ie smaller door de wagenbevestiging.. dus het kan dat je kleintje dan eerder in de buggyzit zou moeten, maar aangezien die helemaal plat kan en superzacht is lijkt me dat geen groot punt eerlijk gezegd.. Mocht je dit wel een probleem vinden kan idd de wagenbak van de maxi cosi mura er ook op, die is groter. Hoewel ik er nog niet echt mee gereden heb ben ik er wel al dol op, zeker het in en uitklappen! helemaal leuk.. ik blijf het doen zo makkelijk en ideaal is dat Oh en ik hoorde iemand over dat ie zo groot is na inklappen? dat vind ik dus absoluut niet! ook kan je de banden er met een klein knopje zo afkrijgen en de buzz zelf klapt kleiner in als veel wagens die ik ken die te vergelijken zijn ermee..