Bestaan deze? ik kan niet echt eentje vinden... Ik wou wel graag een deken waar ik Jelmar in kan wikkelen en dan hem dan in de maxi cosi kan leggen en de gordeltjes om kan doen iemand tips voor mij? ik weet dat er van Lief volgens mij wel eentje is, maar op de site kan ik alleen de roze/oranje met stippen vinden...
wij hebben gewoon in een fleece deken op de juiste maat de gaten erin geknipt en die gedaan ook bij de opvolg stoel zo gedaan ging prima en nog goedkoop ook, evt nog leuke losse fleece bij de stoffehal halen en je hebt een unieke
Ik heb er eentje gehaald bij de hema, ze hebben verschillende kleurtjes. Vast ook te vinden in hun webwinkel!
Ook bij de Kruidvat! ik heb daar twee verschillende gekocht. Was zo'n tijdelijke actie maar bij ons bij de Kruidvat liggen ze er nog steeds. Fleece-achtige stof in allerlei kleuren, ideaal
Ik heb er nog eentje te koop. Een zandkleur buitenkant en een oranje ruitje aan de binnenkant. Fleece aan de buitenkant en katoen aan de binnenkant. Ik heb hem laten maken, onze bugaboo heeft dezelfde kleuren.
Bedankt voor alle tips dames! Ik wil graag iets blauwachtigs Lon enTijn zal internet weer ff afstruinen
ik zal ff zoeken hoe die site heet, dan kun je er ook eentje zelf laten maken. Edit: Bibaloe doopjurkjes Hier heb ik hem laten maken, kun je zelf kiezen hoe je hem wil.
Ik heb er 2 beide in het blauw. De een is van Snoozebaby met een blauwe ruit en de ander is van de Hema: blauw aan de buitenkant en grijs gestreept aan de binnenkant.
HA! Ik heb ook zo een van de kruidvat, een roze. Maar ik krijg dat ding dus echt niet in de maxicosi... Kun jij me eens proberen uit te leggen hoe je dat doet? Ik heb er ook 1van de hema, die leg ik erin en dan trek ik zo de gordeltjes door de gaten heen. Maar die van de kruidvat heeft hele rare gaten? Klopt gewoon voor geen meter!
Ik heb de Puck a Go ideaal ding en heerlijk zacht. Puckababy - The GoGo, baby wikkeldoek - biedt extra geborgenheid en bescherming
Ik had zo'n wrapper van fleece van Prenatal, nou, binnen de kortste keren gutste het zweet van haar af, dus dat was hier geen succes. Daarna een Wallaboo gekocht en dat ging prima.
haha! Ik zal het proberen uit te leggen... Je legt eerst die doek in de maxi cosi met de bovenkant (elastiek) naar boven natuurlijk. Dan je kindje erin. Dan haal je het onderste (klik) riempje alvast door het gat, dan sla je de onderste punt naar binnen en haal je hetzelfde riempje door het tweede gaat, dan doe je de punten links en rechts naar binnen en haal je daar ook weer het riempje door. En dan kun je hem vastmaken! Hoop dat het duidelijk is maar allevier die gaten moeten dus 1 gat worden 8)
Ok, volgens mij snap ik 'm.. Alleen, de riempjes voor over de schouders, waar gaan die dan doorheen??