Luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Melissa001, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Dames,

Ik vind de luiertas van olilliy wel leuk, en de Wallaboo.. maar zo goedkoop zijn die ook weer neit.. Waar hebben julile de luiertas gekocht..?? Of wie heeft aanraders voor mij !!

2. marjan77

marjan77 Bekend lid

wij hebben een hele stoere van Converse, bij een gewone tassenzaak. veel vakjes, mooi stevig en makkelijk afneembaar/schoon te maken!

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik propte alles gewoon in mijn eigen tas. Ik vond het veel leuker om een nieuwe voor mezelf te kopen. ;)

4. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik heb die van de Hema al een jaar in het gebruik. Hij is ietwat saai (grijs met wat zwart) maar wel heel stevig en ik heb genoeg ruimte. Mijn man moet er ook heel vaak mee sjouwen en dan vond ie het prettig als het ook wat bij hem paste. Hij ziet er nog uit als nieuw. Voor de volgende kan ie gewoon nog een ronde mee als het meezit!

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Heb ook die van de hema gekocht. Vond de bijpassende van de bugaboo erg mooi, maar te duur..

6. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hier ook die van de hema. Mede zodat mijn vriend m ook kan gebruiken.. Nog niet gebruikt dus geen idee of ie bevalt ;)

7. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wij hebben een weekendtas van het merk Pip gekocht. Past mooi bij mijn kinderwagen (aqua) en is met vrolijke bloemenprint.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ben helemaal JuJuBe fan, geweldige praktische tassen!

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij ook die donkergrijze van de hema. Mijn man moet er teslotte ook mee over straat en ik dacht dat ie €18,00 was.
    Toch geen geld voor een goede luiertas. En hij gaat nu al een jaar mee (en af en toe probeer ik er meer in te stoppen dan mogelijk is, waardoor de rits wel eens op knappen staat) en nog steeds vertoont ie geen slijtage.
    Dat is nog eens een luiertas.
    Fleswarmhoudzakjes en verschoonmatje zitten er allemaal in zoals hoort bij een luiertas.
    Helemaal super.

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb, via een acite van Babydump, de bijpassende tas van de Quinny Speedi..

Hij bevalt mij heel goed..

11. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Kijk eens op www.olliewood.nl Daar staat onder luiertassen allerelei luiertassen van oliliy maar dan in een prijs die iets beter betaalbaar zijn.
    Ik heb er zelf ook een via de site gekocht. Het kaartje hangt er nog steeds aan. Orgineel werd de tas verkocht voor 189,- euro. Ik heb hem via olliewood voor 50 euro. Ik ben er helemaal blij mee. Succes met de tassenjacht!

12. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    www.19toenennu.nl | Luiertas traditional Paraiso roze

Ik heb er zo één, ook daar besteld.
    Nog niet zelf in gebruik, maar heb deze anderhalf jaar terug (helemaal in kitch kitchen zeil) aan m'n zusje cadeau gegeven. Hij bevalt haar heel goed, dus heb ik zelf ook maar dit model gekocht :)

13. ik heb gewoon een schoudertas (groot)
    zitten verschillende vakken in en aangezien ik altijd bv heb gegeven had ik geen flessen nodig
    naar ht kdv deed ik die in een kleine koeltas
    tas was 12 euro ofzo
    bij de schoenenwinkel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  15. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    vinden jullie een luiertas te prefereren boven een gewone??? zo ja, waarom?

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb er één van myruffle, die is groot genoeg voor 2 kinderen. ook heb ik er één van oilily via olliewood gekocht. nieuw 130, gekocht voor 55.

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    He, wat grappig!
    Ik heb OOK de donkergrijze luiertas van de HEMA. Lees hier dat meerdere meiden hem hebben :)
    Hij was 19,95 euro en hij biedt je alles wat je nodig hebt: verschoonmatje, etui, iets wat op een portomonnee lijkt, 2 warmhoudvakjes voor je flesjes, genoeg vakjes, en natuurlijk genoeg ruimte voor al je spulletjes.
    En dat ding is stevig, joh!

Echt goede kwaliteit voor weinig geld!
    En hij past dankzij zijn kleur overal bij.

18. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik heb via marktplaats een nieuwe kipling luiertas op de kop getikt super gaaf en 30 euro daar kun je toch niet wakker van liggen normaal kosten deze tassen 89 euro

19. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een tas van Oioi. Belachelijk duur, maar omdat ik een babykamer had besteld kreeg ik een tegoed om spullen van uit te zoeken en tja, wat koop je dan?
    Vond het een leuk printje en ook wel handig qua indeling.
    Wat ik er handig aan vind (t.o.v. gewone grote tas): paar vakjes waarin je spullen makkelijk terug vindt; er zat een koeltasje bij en een verschoonmatje. Maar dat soort spullen kan je ook los kopen, denk ik, en gewoon nog geld besparen. Kies vooral een grote tas met vakjes, zou ik zeggen.

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik krijg m cadeau van Babymax bij de kinderwagen. Die van hun eigen huismerk dan. Heb nog niet gezien hoe die van binnen eruit ziet (niet op voorraad), maar als we de wagen ophalen krijgen we m gelijk mee. Mocht ik het niks vinden dan mogen we de waarde van de tas inruilen op een andere tas.

Deel Deze Pagina