Wij hebben de Stokke xplory, en ik ging van de week even proberen de parasol te bevestigen. Was helemaal gelukt.. Maar hoe ik de parasol ook draai.. ik zie niks meer! Die parasol zit voor mn snufferd, manlief heeft er ook last van.. we zijn beide 1.75m. Hoe deden jullie dat?
Helaas... 't is hier ook een herkenbaar probleem. Thomas is alweer 16 maanden, maar heb er nog geen oplossing voor verzonnen. Die parasol staat altijd in de weg!
Inderdaad... gelukkig kom je ook een heel eind met de zonnekap, en in de buggystand kun je evt. je kindje de andere kant uit zetten... dus hier eigenlijk ook niet echt een parasol nodig gehad
Ik plooi de parasol altijd redelijk zijwaarts, zodat mijn dochter toch uit de zon zit, en ik nog iets zie. Het lukt best (ben 1m64). Vervelender vind ik dat je bij het zitje de parasol niet aan beide kanten kan bevestigen (zoals bij de draagmand).
Oke..bij het zitje heb ik het nog niet geprobeerd, vond het al handig dat je bij de ligbak aan beide kanten kon bevestigen.. Maar dus niet bij het zitje.. nadeeltje dan weer.