Ik heb een Quinny Buzz en we willen daar graag een parasol bij. Nu vertelden ze bij de prenatal dat de Quinny niet zelf parasollen heeft en dat er maar één soort opkan (en dan met de speciale clip) Die ene soort heeft alleen geen zilveren binnenkant en dus volgens mij geen uv filter. Mijn vraag nu; zijn er meiden die een parasol hebben met zilveren binnenkant voor de Quinny Buzz? Of is dat onnodig zo'n uv filter? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb een Quinny parasol (buzz uit 2007) die er gewoon bijhoord..De klip is apart, waar je dan het parasolletje weer op klikt...Onze parasol heeft geen lichtgrijze binnenkant, maar das mijn inziens echt niet nodig hoor
Ik heb ook gewoon een Quinny parasol, maand geleden gekocht bij de Gardo. En met zilveren binnenkant. Ze zijn kennelijk slecht op de hoogte bij de Prénatal..
Hier een Quinny Buzz 2008. Met aparte klip maar met Quinny parasolletje met zilveren binnenkant!!! En waar gekocht: Prenatal Eindhoven! Ik had eerst die andere maar die was in no-time kapot. Ben blij dat ik nu deze heb.