parasol tweelingwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door agnes74, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik moet nog steeds een parasol kopen voor m'n easywalker duo. Nu zag ik van de week iemand lopen met maar 1 parasol voor beide bakjes. Is dit handig/voldoende of gewoon per reiswiegje 1 parasol??

alvast bedankt,

agnes

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik lees even mee want ik heb die wagen ook :)
    Tja, als je een parasol hebt en je richt hem goed tegen de zon in geeft ie misschien genoeg schaduw...
    De wiegjes zelf en de buggy hebben ook een kleine zonnescherm dus misschien dat die ook nog wat schaduw geven...

3. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Weet niet of de wagen te breed is om ze beide uit de zon te houden...Geen tweelingmoeders momenteel op de site??

agnes

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    ik denk het eigenlijk wel..die parasolletjes zijn niet zo groot toch? :(

5. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    nee, volgens mij ook niet...Nouja, straks anders maar even informeren in de winkel. Ben vanavond pas weer online, maar ik laat het je even weten!!

groet,
    agnes

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk dat het wel gemakkelijk is om er toch 2 te nemen. Zeker omdat ze naast elkaar liggen en als je de wagen in de zomer met kindjes buiten neerzet dan moeten ze wel echt beide helemaal uit de zon liggen.

Wij hebben een Urban Jungle maar dus wel 2 parasolletjes erbij gekocht. Met stil staan thuis deed ik ze er beide op. Maar bij het wandelen haalde ik er wel eentje vanaf anders word je helemaal zo lomp breed ;) haha!

Verder kan je echt met die ene parasol wel onderweg de meeste zon bij beide kindjes weg houden. Maar hier waren ze al wat ouder toen het zomer werd ;) dus ik vond het niet zo heel belangrijk om ze echt helemaal uit de zon te hebben. Verder een lakentje over de delen die niet door de parasol bereikbaar zijn doet ook wonderen ;)!

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    ja ik beval als het goed is in september, dan zal het ook niet meer zo zonnig zijn... ;)

Bedankt voor de tips iig Hanneke :D

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja karel, ik ben dus ook in september bevallen, de 28ste, dus laat in september en toen was er nog wel af en toe zon maar niet zoals vandaag bijvoorbeeld ;)! Toen zijn we de winter in gegaan en pas in mei/juni heb ik die parasolletjes gekocht omdat het me toch wel erg handig leek voor op vakantie ;) haha! Uiteindelijk natuurlijk thuis ook echt wel gebruikt, maar eigenlijk aangeschaft voor de vakantie op Mallorca dacht dat ik daar echt niet zonder die dingen zou kunnen, maar had achteraf best gekunnen hoor ;) maar zo met die parasolletjes was het ook gewoon fijner voor de kleintjes.

9. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Hoi,

Nou, we hebben er gewoon 2 gekocht. Is ook altijd handig voor buiten op de box, hebben we maar bedacht. En inderdaad als ze lekker buiten in de wagen staan, hoef je niet ieder half uur misschien het parasolletje bij te draaien ;)
    Dingen kosten je ook de kop niet!

groet,
    agnes

Deel Deze Pagina