De babykamer is al bijna een maand af, maar nog steeds is de verf lucht erg aanwezig. Dagelijks staat het raam los, en er liggen geurzakjes in de kasten. Wie heeft een goede tip voor mij? Thanks!
Doorluchten is het enige wat je kan doen. Het moet vanzelf wegtrekken. Ligt er ook aan wat voor verf je hebt gebruikt. De ene verf geeft een lucht dat langer blijft dan de anderen. Gewoon flink doorluchten etc.
Ik lees ook nog even mee, hiert hangt ook nog echt zo'n nieuw/verf lucht, bah. Geurzakjes kan ik nog wel eens halen idd!
Hier staat het raam dag en nacht een stukje open en hebben we op het plankje een geurbuiltje liggen. Het ruikt nu weer gewoon lekker in de kamer, maar ik moet wel zeggen dat we alleen verf op water basis hebben gebruikt. Misschien dat dat verschil maakt?
wij hebben een bakje met azijn in de babykamer gezet en de geur was in een week weg. ik kreeg die tip ook van iemand anders. zeker het proberen waard
ik heb nog een tip voor jullie en het is het proberen waard. Hier heeft het geholpen. Zet schoteltjes met een bergje zout (gewoon keukenzout) op het kamertje. Ondertussen kan het geen kwaad om ook een raampje open te zetten. Ik heb het onlangs in de keuken/ woonkamer geprobeerd en het werkt hier wel.
ze zeggen dat het helpt als je een emmertje water in de kamer zet dan trekt de geur in het water oid. Dat begreep ik van de vader van een vriend van me die schilder is. Ook kan een beetje oust spuiten helpen, (mits je nog genoeg tijd hebt om te luchten) Dit helpt heeeel goed tegen bijvoorbeeld rookluchtjes dus misschien ook tegen verf dampen? En dan ruikt t wel even naar Oust maar als je dan t raam open zet is de geur wel weg
Straks eens even een bakje azijn en een schoteltje zout omhoog brengen. Ik zal laten weten of het hielp
Dan zet ik morgen een emmertje en schoteltjes zout op de babykamer. Hoop dat het help. Ik zal het ook even laten weten. Bedankt!