De tekst zegt het eigenlijk al. mag je een auto zitverhoging meenemen als handbagage? of moet je dat inchecken? Weet iemand dat?
Waarom wil je het meenemen? Soms mag je het in het vliegtuig gebruiken als zitverhoging en dan is het natuurlijk automatisch handbagage. Het gaat dan van het totaal aantal kilo handbagage af. Is het voor op de bestemming, dan zou ik het inchecken...of eignelijk zou ik het niet eens meenemen. Ga je een auto huren, dan huur je het er gewoon bij. Of word je opgehaald door iemand en heb je het daarvoor nodig?
Ik zag in het blaadje van de ditjes en datjes een opblaasbaar kinderzitje (verhoger). Ik heb ff gekeken en het is verkrijgbaar bij Altijdleuk.nl Ik heb niet gekeken op die site, maar het leek mij wel erg handig. Verder weet ik ook niet wat het kost, maar huren kost ook geld. Groetjes Senna
We vliegen met Transavia. We gaan naar Spanje, en we huren daar een auto. Ik dacht om de kosten een beetje laag te houden om zelf het zitje mee te nemen voor in de auto daar. Aangezien we ook al een auto stoel voor mijn jongste dochter moeten huren.
zit een verhoger er niet bij? Bij transavia mag je in elk geval maar 1 stuks handbagage meenemen per persoon, dus dat is iets waar je sowieso rekening mee moet houden.
Wat zitten met het zelfde, en dachten er ook aan om deze mee te nemen als handbagage. Wij moeten 2 weken een auto huren en dan betaal je voor 2 stoeltjes meer dan 100 euro. Dan vind ik echt zonde van mijn geld. Zal eens op die site kijken voor een oplaasbare.
Ik heb echt geen idee, moet eerlijk zeggen dat ik ze er ook niet zo veilig uit vond zien op de afbeelding. En daarbij was ze ook 40 euro. Vrij prijzig dus
ben hier ook benieuwd naar. wij gaan van de zomer met easyjet naar engeland, naar de zus van mijn man. zij komt ons daar ophalen met de auto. ik zal ze nog wel eens mailen erover, weet ook niet wat handig is. (zus zei al dat ze ze anders daar zou kopen, kan ook nog evt.)
Wij vliegen dit jaar naar thailand ook naar familie.Ik wilde ook een zitverhoger meenemen ( omdat hun er geen hebben) en ben er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat we die gewoon als handbagage mee mochten nemen.Wij vliegen met airberlin.
Ik heb even op de website gekeken van Transavia en bij hun mag je z;n zitje meenemen als handbegage. Dus dat is mooi!