Zitverhoging auto, bagage?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    De tekst zegt het eigenlijk al. mag je een auto zitverhoging meenemen als handbagage? of moet je dat inchecken?
    Weet iemand dat?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Met wie vlieg je ? Daar hangt het ook vanaf denk ik. En wat de afmetingen zijn.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Waarom wil je het meenemen? Soms mag je het in het vliegtuig gebruiken als zitverhoging en dan is het natuurlijk automatisch handbagage. Het gaat dan van het totaal aantal kilo handbagage af.
    Is het voor op de bestemming, dan zou ik het inchecken...of eignelijk zou ik het niet eens meenemen. Ga je een auto huren, dan huur je het er gewoon bij. Of word je opgehaald door iemand en heb je het daarvoor nodig?

4. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik zag in het blaadje van de ditjes en datjes een opblaasbaar kinderzitje (verhoger). Ik heb ff gekeken en het is verkrijgbaar bij Altijdleuk.nl
    Ik heb niet gekeken op die site, maar het leek mij wel erg handig.
    Verder weet ik ook niet wat het kost, maar huren kost ook geld.

Groetjes Senna

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    We vliegen met Transavia. We gaan naar Spanje, en we huren daar een auto. Ik dacht om de kosten een beetje laag te houden om zelf het zitje mee te nemen voor in de auto daar. Aangezien we ook al een auto stoel voor mijn jongste dochter moeten huren.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zit een verhoger er niet bij? Bij transavia mag je in elk geval maar 1 stuks handbagage meenemen per persoon, dus dat is iets waar je sowieso rekening mee moet houden.

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat zitten met het zelfde, en dachten er ook aan om deze mee te nemen als handbagage. Wij moeten 2 weken een auto huren en dan betaal je voor 2 stoeltjes meer dan 100 euro. Dan vind ik echt zonde van mijn geld. Zal eens op die site kijken voor een oplaasbare.

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Is dat wel veilig een opblaasbare?

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb echt geen idee, moet eerlijk zeggen dat ik ze er ook niet zo veilig uit vond zien op de afbeelding.
    En daarbij was ze ook 40 euro. Vrij prijzig dus

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ben hier ook benieuwd naar. wij gaan van de zomer met easyjet naar engeland, naar de zus van mijn man. zij komt ons daar ophalen met de auto. ik zal ze nog wel eens mailen erover, weet ook niet wat handig is. (zus zei al dat ze ze anders daar zou kopen, kan ook nog evt.)

11. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij vliegen dit jaar naar thailand ook naar familie.Ik wilde ook een zitverhoger meenemen ( omdat hun er geen hebben) en ben er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat we die gewoon als handbagage mee mochten nemen.Wij vliegen met airberlin.

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb even op de website gekeken van Transavia en bij hun mag je z;n zitje meenemen als handbegage. Dus dat is mooi!

Deel Deze Pagina