Griepprik halen, 15 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maria80, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Ons mannetje (bijna 15 maanden) heeft een oproep gekregen voor de griepprik! Hij zit ook aan de puffers en daarom moet hij de griepprik. We hebben het nog nagevraagd aan de huisarts, maar die gaf aan dat het toch echt wel de bedoeling is dat hij de griepprik krijgt!

Wie heeft er ook een dreumesje die de griepprik gaat halen? Ik heb nog steeds mn twijfels, sta er niet zo achter. Maar ja, als de huisarts het toch echt aangeeft.......

Wat doen jullie?

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Niemand die ook een dreumesje heeft met een oproep voor de griepprik? Is het dan zo bijzonder dat ons mannetje die wel gekregen heeft?

3. Loe

Loe Niet meer actief

ik weet t niet. onze man gebruikt ook puffers, geen oproep gehad voor hem.....

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Was het geen vergissing? Een vriendin van mij heeft ook een kindje met puffers en haar huisarts heeft het weer ingetrokken, ze had de brief niet moeten krijgen. Geen griepprik voor hen dus.

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik zou ook niet weten of ik wel die prik zou laten zetten, was net van de week nog op tv dat er een onderzoek dat de griepprik niet veel uithaald tegenwoordig.

6. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    die van mij heeft wel een puffer, maar nog geen oproep gehad voor de griepprik. Als deze oproep alsnog komt ga ik die prik niet halen.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij hebben dit jaar ook weer de oproep voor Sven gekregen. Omdat hij erg veel luchtweginfecties heeft en ook een puffer heeft gehad. Dan staat er een bepaalde code ergens in de computer en krijgt hij standaard de oproep.

Omdat mijn zoon niet vaak ziek meer is en hij verder een lekkere gezonde knul is, vond ik het niet nodig en de huisarts eigenlijk ook niet.

8. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Alsjeblieft doe het niet zeg! De griepprik is op het moment erg (negatief) in het nieuws, ik weet niet of je het meegekregen hebt. Schijnt zo goed als niet te werken en om iets dat zo omstreden is zou ik mijn dreumes niet bloot willen stellen aan de rotzooi die verder in zo'n prik zit.
    Dat is mijn mening. Denk er nog eens goed over na.

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.561
    14.122
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft ook een indicatie maar ik doe het niet. Heb hem zelf 1 keer gehad (heb ook indicatie) en ik ben erna nog nooit zo ziek geweest.
    Misschien leuk om te weten, werk zelf in een ha praktijk en de helft van de artsen neemt de prik niet en de andere helft wel.

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.980
    136
    63
    Thanks meiden, ik neig ook steeds meer naar niet. Jeetje, wat een moeilijke kwestie!

Deel Deze Pagina