Altijd honger

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sunnyangel, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunnyangel

Sunnyangel Actief lid

24 nov 2007
    104
    0
    0
    Hallo,

Onze dochter is bijna 14 wkn ( wel 6 wkn te vroeg geboren )
    Ze krijgt van flesvoeding de Forte ( Hongerige baby's ) daarvan drinkt ze 180 cc ( ze drinkt 5 Flessen om de 4 uur ) de tijden zijn 7.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00
    Nu de laatste wkn komt ze om de 2 uur en ze heeft dan echt honger, nu geef ik op advies van de huisarts al 1 eetlepel rijstebloem in haar fles tegen het spugen omdat ze niet tegen Nutriton ( Johannesbroodpitmeel )kan.
    Zijn er hier mensen die ook het zelfde probleem hebben gehad, en zou evt al beginnen met bijvoeding een oplossing zijn?

Er zijn wat vriendinnen die zeggen dat ik dag gewoon een extra fles moet geven, maar ze moet toch juist gaan afbouwen, want sávonds heeft ze dit niet want dan moet ik haar altijd wakker maken.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Liefs Sunnyangel

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik denk dat ze zo'n regeldagen periode heeft.. gewoon een flesje extra aanbieden.. hoeft ook niet 180 cc te zijn kun je ook even halveren ofzo..

esmee had dit ook rond de 14 weken en zij is 4 weken te vroeg geboren..

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ohw en dat spugen heeft onze dochter ook! al vanaf de geboorte.. zij kan wel tegen nutriton.. rijstebloem kan je er ook in doen, dat zeiden ze ook tegen ons toen..

4. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Je kunt flesvoeding ook op verzoek geven, dus niet gericht op tijden. Je laat je kindje dan zelf bepalen wanneer ze eet en hoeveel.

Voor bijvoeding is ze nog erg jong. Normaal trekken ze de zes weken dat ze te vroeg geboren is er juist vanaf, dus dan zou ze eigenlijk krap twee maanden zijn. Te vroeg geboren baby's zijn juist nog later met het willen eten van bijvoeding, dus ruim over de 4-6 maanden. Succes!

Deel Deze Pagina