Ja, dat kost inderdaad heel veel geld! Bij sommige providers kun je een speciaal abonnement ervoor afsluiten, zeg maar voor een vast bedrag per maand onbeperkt wappen. Maar als je dat niet hebt, zou ik me voorbereiden op een enorme telefoonrekening...
internet, downloaden enz enz.. de kosten zijn echt belachelijk veel! Ik zou het afraden. Mn moeder heeft een keer internet op dr telefoon aangedaan zonder het te merken, zon 2 uurtjes lang.. en kreeg een rekening binnen van over de 300 euro.......... oepss
ik heb net een ringtone gedownload met wappen 5 min ongeveer mandy1: dat is internetten over je telefoon zeg maar maar kan ik ergens anders ringtones vandaan halen zonder te wappen en zonder te bellen kan die 0900 nummers niet bellen dus moet met sms...
Ik weet niet of je iemand kent, die dezelfde telefoon heeft. Maar als je blautooth of infrarood op je telefoon hebt, kun je via een andere telefoon liedjes versturen. Stel dus dat ik ook infrarood heb, en ik heb een leuke ringtone die jij ook wilt, dan kan ik die gratis naar jou versturen via infrarood, of bluetooth. Verder zou ik niet weten waar je ze gratis vandaan kan halen.. pas maar op, want vaak zit er een addertje onder het gras, en na 1 liedje downloaden heb je gelijk een abbonement erop, wat je nog eens 6 euro kost per week!
Ik sluit mijn telefoon aan de op de laptop! Daar haal ik alle leuke liedjes weg... geheel GRATIZZZZZZZZ (just the way we dutch people like it )