Opeens zie ik een bericht in De Telegraaf. Lang geleden stond er in de Lounge een topic, geopend door een vriendin van haar... Nog steeds is ze niet gevonden Is vermiste Elke in Nederland? | Telegraaf.nl
Ik moest ook gelijk aan het lid van zp denken, die daar toen een topic over opende. Wat is dat toch raar he, dat iemand zo van de aardbodem kan verdwijnen blijkbaar.... Hopelijk hoort de familie ooit nog eens waar ze is op wat voor manier dan ook, dan kunnen ze het tenminste afsluiten.
Het lijkt mij vreselijk om zo lang niet te weten waar je kind is. Onmenselijk gewoon. Hoop dat iemand snel informatie heeft zodat de familie verder kan.
ja ik dacht er toevallig van de week nog aan hoop ook dat er snel antwoorden zullen komen nachtzon had toen een topic geopend was een vriendin van haar geloof ik
Ik weet dat ook nog. Alweer 5 jaar geleden. Hopelijk vinden ze haar op een dag. Zal je zien dat het vlak bij haar huis is.
Ouders hopen dat ze in Nederland is. lijkt me verschrikkelijk! Je hebt liever de zekerheid dat je kind dood is dan dat je helemaal niks weet. Ze woonde een dorp verder dan mn ouders.
Echt vreselijk. Haar vriend/man is ook een tijd verdacht geweest, moet toch vreselijk zijn als je niets met haar verdwijning te maken hebt. En laatst dus die aanhouding in Lapland, ze kunnen helaas niets vinden. Hoop zo voor de ouders en haar vriend dat er snel duidelijkheid komt.