Werkelijk prachtig ontroerend en emotioneel filmpje....ik hield het niet droog... Hartverscheurend sprookje: man trouwt op sterfbed - AD.nl
erg indrukwekkend verschikkelijk zeg wat een liefde heeft die familie getoond voor deze man, om zoeits te regelen en dan ook nog zo vlak voor zijn dood, echt mooi, begon al te huilen toen ik de tekst las
Pff, tranen met tuiten.. Dat wist ik eigenlijk al wel vóór ik de link opende, maar toch doen he.. Heel mooi!
okay geen goed idee om die link te openen. Brullen hier! Wat een mooi ontroerend filmpje en wat een liefde spat er van t scherm af.
Hier kon ik het ook niet droog houden. Wat ontroerend. Idd echte liefde! Wat verdrietig dat hij zo snel overleed. Zijn dochter nooit op zien groeien, verschrikkelijk.
wauw.. bijzonder wel "onwerkelijk" dat hij op dit filmpje er nog aardig goed uitziet, nog praat enz en dan zo snel erna overleed. meisje was misschien verkouden?
mooi en ontzettend verdrietig tegelijk! Hier is het bij de ex van mijn vriend ook gebeurd. Borstkanker. Op zaterdag afgelopen nov. getrouwd en op donderdag overleden. Ergste was de moeder is nu helemaal alleen. Heeft aantal jaar daarvoor haar oudste dochter verloren aan een herseninfarct. Daarna haar man aan kanker en haar andere dochter ook. De liefde in dit filmpje straalt er echt vanaf!