Voortekenen indalen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door SoulaLouise, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulaLouise

9 feb 2015
    8
    0
    0
    Examenjaar HAVO
    Enschede
    Hoii,

Ik ben nu 32 weken zwanger, alles verloopt goed.
    Alleen sinds twee, drie dagen voel ik m'n baby veel harder en ook anders dan normaal, vaak zelfs pijnlijk hard, schoppen en alsof ie hele draai bewegingen maakt en zich afzet tegen mn buikwand.
    Ook heb ik al sinds een week of 2 dat hij vaak met zn rugje en kontje of hoofdje naar buiten duwt, waardoor mn buik helemaal vervormd, net een harde buik.
    Sinds vandaag voel ik ineens steken bij m'n clitoris -ahum-, een beetje vergelijkbaar met blaasontsteking maar ik heb verder geen kenmerken.
    Zou dit kunnen betekenen dat de baby bezig is met indalen?

Groetjess

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik had dit 2 weken geleden ook, dacht ook aan indalen maar bij mij bleek het wel degelijk een blaasontsteking! Zou dus msschien toch maar even testen, bij deze termijn moet je bij twijfel echt gaan...! Maar hoop natuurlijk voor je dat het bij jou indalen is!

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.319
    10.283
    113
    Had de laatste weken alleen maar blaasontsteking dus heb geen idee hoe indalen voelt.

Bij onduidelijkheid testen.

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Indalen bij mij voelde aan als messteken onderin m'n vagina.
    Ik kan t niet vergelijken met een blaasontsteking want die heb ik nog nooit gehad.
    Maar mocht je twijfelen, zou ik bellen. Zou idd zo maar ook een blaasontsteking kunnen zijn. Succes!

5. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik had ongeveer hetzelfde (geen messteken maar steekjes en krampjes) en bij mij was het wel indalen. Maar ik heb voor de zekerheid ook even laten testen op blaasontsteking en dat was het niet. Bij het volgende vk-bezoek was de baby ingedaald.

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb van het indalen niet veel gevoeld..
    Heel afentoe steekjes vanonder.. En ik kan moeilijker plassen (Het duurt langer eer het eruit komt en het loopt heel traag)
    En veel druk in mijn onderbuik

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb 2 weken echt last gehad van het indalen.

Veel druk onderin, moeite met uitplassen en af en toe gemene steken.

Kon bij de gynaecoloog ook zien dat de kleine mooi aan het indalen was.

8. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Van mij is ie sinds afgelopen 2wk aan het indalen, nog niet volledig. Maar het is een heel zwaar gevoel down there, plassen is ook moeilijk, gaat heel klein beetje..

Deel Deze Pagina